Sen scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2010

mor nov 2010 :)

Jeg skal til mit første lægetjek når jeg er 9+3 ca, og kan forestille mig der er ventetid på sådan en scanning som der er ventetid på alt andet her, er det ikke sen scanning så?

Har læst om så mange andre der allerede bliver scannet i 6-7 uge, og vil så gerne se lidt liv snart. Men går jo ihvertfald nogle uger endnu. Det er vores første barn, og vi har brugt lidt over halvandet år på det skulle lykkes så er så bange for der sker noget inden jeg kommer til første scanning

Hilsen Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Kaufie

Det normale er vel, at man først kommer til scanning i uge 12 - hvor de tjekker nakkefolden.

Dem, der kommer til scanning før har haft problemer (blødning) enten i denne graviditet eller tidligere - og bliver derfor i nogen tilfælde tilbudt en ekstra scanning får at skabe tryghed.

Men der er jo også mulighed for at blive scannet i privatklinikker - for egen regning - hvis du ikke kan vente på at se liv.

Anmeld

5. april 2010

oo

jeg er allerede scannet fire gange og skal til min nakkefoldsscanning i overmorgen.

vi har været tilknyttet fertilitetsklinikken på OUH det sidste halvandet år og eftersom jeg i december 08/januar 09 blev gravid udenfor livmoderen, holdt de tæt øje med min graviditet - selvom den var naturlig (altså uden behandling fra deres side). så det er derfor jeg er scannet før nakkefoldsscanningen, men jeg er relativt sikker på, at man ved en helt normal graviditet først får en scanning der

Anmeld

6. april 2010

mor nov 2010 :)

jeg har pletblødt et par gange hvor lægen bare siger det er helt normalt, og har haft lidt ondt i maven et par dage så er begyndt at blive lidt bekymret.

vi har fået lavet en masse tests igennem fertilitetsklinik fordi vi ikke blev gravide inden for et års tid, og vi skulle til at igang med noget nyt lige som jeg blev gravid på naturlig måde. jeg har tidligere fået en abort så er bange for det måske kan have noget med det at gøre. men det er forhåbentlig kun bange anelser fordi jeg så gerne vil ha det lykkes nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.