Hvor mange af jer i behandling blev naturligt gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.374 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja overskriften siger vist det hele.

Har jo overvejelser for og imod at gå igang med behandling nu - selvf. alt efter prøven i morgen...

Så derfor ville jeg meget gerne skabe mig et overblik over, hvor mange af jer som blev naturligt gravide under behandling...

Måske kan det hjælpe mig lidt til en beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

lotte32

hej, jamen min mand og jeg havde prøvet at blive gravide i 14 mdr, og var i novmenber 09´ klar til at starte IUI-behandling, vi havde været igennem alle forundersøgelser og samtaler og havde fundet ud af at min mand har nedsat sædkvalitet, så vi var klar og ventede bare på at min mens skulle komme.... den kom bare ikke, jeg var nemlig blevet gravid, helt naturel

Desværre havde jeg så en MA i januar, og nu er vi så lige startet på 2. omgang IUI..

Håber du finder den løsning der passer jer allerbedst

knuss Lotte

Anmeld

6. april 2010

VNB

Alexis skriver:

Ja overskriften siger vist det hele.

Har jo overvejelser for og imod at gå igang med behandling nu - selvf. alt efter prøven i morgen...

Så derfor ville jeg meget gerne skabe mig et overblik over, hvor mange af jer som blev naturligt gravide under behandling...

Måske kan det hjælpe mig lidt til en beslutning.

hey....

Som du ved har vi jo lige fundet ud af at jeg er blevet naturlig gravid i behandlings pausen.

Vi nåede at være igennem en af de lange IVF/ICSi behandlinger først.

jeg ved også at det for nogle år siden skete for min søsters exkærestes kusine (!) de havde dog også været igennem flere behandlinger først.... men vupti blev hun naturlig gravid da de havde opgivet alt håb....

Jeg kan sagtens forstå de tanker du sidder med ang. at starte behandling op... For mit vedkommende var det dog tilsidst uudholdeligt at gå rundt og tænke på at lægerne sagde at vi måske aldrig ville blive gravide af naturlig vej, og derfor valgte vi at sige ja tak til behandling 6 mdr efter at vi egentlig var blevet tilbudt at starte. i de 6 mdr prøvede vi ALT hvad vi kunne og intet skete...

Jeg går også rundt med tanker nu om de hormoner som jeg blev behandlet med under IVF/ICSI mon har sat "skub" i maskineriet? og det måske er derfor det er lykkes nu? men det ved man jo ikke...

Håber ihvertfald at i finder ud af hvad i vil

Knus Vinni.

Anmeld

6. april 2010

Simplyred

Hey)

Vi var igennem en mislykket ICSI-behandling, hvorefter vi valgte at vente et par mdr med den næste....-og VUPTI, så blev jeg gravid, og er nu 6 mdr henne)

Mandens sædtal er på 1 mio og han har meget dovne svømmere, så det er lidt af et mirakel)

Anmeld

6. april 2010

netdaddy

Hejsa

Vi var også igennem alle indledende samtaler m.m. og klar til at komme igang med hormonbehandling m.m. grundet min hustrus PCO, da vi pludselig opdagede at min hustru var gravid ad naturlig vej.

Vi venter nu barn nummer 2, som også er kommet ad den naturlige vej.

Min hustru har gået til akupunktur, som vi mener har hjulpet os utrolig meget. I første omgang et år inden barn nummer 1 og i anden omgang et halvt år inden hun blev gravid med barn nummer 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.