Alexis skriver:
Ja overskriften siger vist det hele.
Har jo overvejelser for og imod at gå igang med behandling nu - selvf. alt efter prøven i morgen...
Så derfor ville jeg meget gerne skabe mig et overblik over, hvor mange af jer som blev naturligt gravide under behandling...
Måske kan det hjælpe mig lidt til en beslutning.

hey....
Som du ved har vi jo lige fundet ud af at jeg er blevet naturlig gravid i behandlings pausen. 
Vi nåede at være igennem en af de lange IVF/ICSi behandlinger først.
jeg ved også at det for nogle år siden skete for min søsters exkærestes kusine (
!) de havde dog også været igennem flere behandlinger først.... men vupti blev hun naturlig gravid da de havde opgivet alt håb.... 
Jeg kan sagtens forstå de tanker du sidder med ang. at starte behandling op... For mit vedkommende var det dog tilsidst uudholdeligt at gå rundt og tænke på at lægerne sagde at vi måske aldrig ville blive gravide af naturlig vej, og derfor valgte vi at sige ja tak til behandling 6 mdr efter at vi egentlig var blevet tilbudt at starte. i de 6 mdr prøvede vi ALT hvad vi kunne og intet skete...
Jeg går også rundt med tanker nu om de hormoner som jeg blev behandlet med under IVF/ICSI mon har sat "skub" i maskineriet? og det måske er derfor det er lykkes nu? men det ved man jo ikke...
Håber ihvertfald at i finder ud af hvad i vil 
Knus Vinni.
Anmeld