hvad påsken gemte på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Loggidut

Ja her har i lige en kedelig opdate fra mig af, for jeg har holdt - nu skal vi satme have nogle projekter fra hånden - påske!

Christians konfirmation sniger sig jo uhjælpelig nærmere og nærmere, og nu har vi under 14 dage tilbage, men påsken har været et kærkomment pusterum til at få styr på de fleste hængepartier, så nu er velkomstsangen ordnet (et spil kort bestilt på internettet, med 52 forskellige billeder af knægten, samt en bagside som har et vandmærke af ham, samt en velkomstsang) nu mangler vi kun at krydse fingre for det når frem.

desuden er velbekommesangen ordnet, rullet og puttet ind i vores bordkort, som er en høj hat, med et hvidt bånd på, som har gæsternes navne på.

Sangen fra os af, som er rullet som tryllestave, og proppet ned i vores sangskjuler, som er en høj hat, magen til bordkortene, samt et spil kort, som er tapet så de nærmest ligner en kaffefilterholder, med tryllestavene stoppet ned i.

så er sangen fra Kasper og Tiffanie også færdig, skrevet på melodien, Jeg plukker fløjlsgræs, og stoppet i en kasse der er formet som en professorterning (en af Christians pasioner) Kasper har øvet sangen på guitar, og Tiffanie får liv at bære den ind til ham.

Desuden har jeg skrevet en ekstra sang, fra Christian selv, til Christian selv, bare for sjovt, rigtig spydig...hæ hæ..den bliver lavet som en bog til hver enkelt gæst. Den skal lige printes og limes, så er vi klar med den.

Så fik jeg foldet servietter, så de er også klar.

Desuden havde Kasper lige en fest der skulle ordnes, ham og nogle gutter havde fået lov at holde fest i vores udestue...og samlet var de vel ca. 15 unge mennesker. Rigtig søde, og meget venlige. Vi tændte bål for dem, og futtede noget fyrværkeri af...holdte dem i hånden når de blev dårlige...og sendte dem afsted med en vogn, en enkelt pige måtte lige ind og vende på en madras inde i vores køkken, efter hun havde ofret til de højere magter...I MIN UDESTUE!!!!

Well, de var hyggelige, meget søde, og velkommen en anden gang...

det undrede mig nu at mange af de unge drenge havnede inde i mit køkken, og sad og sladrede op og ned om de mest fjollede emner...ha ha

Well, bare lige for at demonstrere hvad vi blev trukket igennem, så smider jeg lige et par billeder fra dagen derpå...

om ikke andet, så for at advare jer om hvad der sker når jeres egne søde små børn bliver voksne...eller teenagere...

Alt i alt en dejlig påske, hvor jeg virkelig har fået ordnet nogle ting...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Joan ( Smallie )

Hold da op du har haft travlt.  Fedt at høre der er nogen der har fået lavet noget.

Og der var da lige lidt der skulle væk dagen efter men det ser jo ud til de har hygget sig.

Joan

Anmeld

5. april 2010

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Hold da op du har haft travlt.  Fedt at høre der er nogen der har fået lavet noget.

Og der var da lige lidt der skulle væk dagen efter men det ser jo ud til de har hygget sig.

Joan

åhhh...det er skam ikke det eneste, vi var i Zoo i går, i øsende regnvejr, og i dag var vi oppe og hilse på en sprit ny bebs...

og oprydningen, den fik de selv æren af at ordne, så nu vil kasper aldrig mere holde fest!

Anmeld

5. april 2010

BK

Loggidut skriver:

åhhh...det er skam ikke det eneste, vi var i Zoo i går, i øsende regnvejr, og i dag var vi oppe og hilse på en sprit ny bebs...

og oprydningen, den fik de selv æren af at ordne, så nu vil kasper aldrig mere holde fest!

Sådan så kan de lære det kan de...

Anmeld

5. april 2010

Susan1978

årrhhh du har godt nok haft travlt. haha og fede billeder..  ja jeg husker godt hvordan der så ud når jeg holdte fest.. og jeg kan godt forstå drengene sad ude i køkkenet hos dig..  Du er sgu så skide festlig og lige ud af posen, det er sådan noget unge drenge kan lide.

jeg har bare været på arbejde torsdag fredag og lørdag lavede jeg kage færdig og om aftenen var jeg ude at drikke mig i hegnet, søndag sov jeg og var hos de gamle om aftenen.I dag har en vendinde og hendes kæreste været forbi til frokost og nu er ungerne puttet..

I morgen er en stor dag!!

Anmeld

5. april 2010

Loggidut

Susan1978 skriver:

årrhhh du har godt nok haft travlt. haha og fede billeder..  ja jeg husker godt hvordan der så ud når jeg holdte fest.. og jeg kan godt forstå drengene sad ude i køkkenet hos dig..  Du er sgu så skide festlig og lige ud af posen, det er sådan noget unge drenge kan lide.

jeg har bare været på arbejde torsdag fredag og lørdag lavede jeg kage færdig og om aftenen var jeg ude at drikke mig i hegnet, søndag sov jeg og var hos de gamle om aftenen.I dag har en vendinde og hendes kæreste været forbi til frokost og nu er ungerne puttet..

I morgen er en stor dag!!

I morgen???

aj hvad, nu har jeg igen holdt fri herfra i nogle dage...fortæl da lige!

Anmeld

5. april 2010

Kaufie

Det var noget af en påske I har holdt jer!! Og sikke mange sange der er forberedt til den lille tryllekunstners konfirmation...

Dejligt, der er forældre til som vil holde de der ungdomsfester - så de unge ikke bare kommer til at hænge ud et tilfældigt sted, hvor der ikke er nogen ansvarlige til at styre løjerne når de bliver lige lovlig barske.... Men gad vide hvor længe oprydningsleden vinder over fest-lysten....

Anmeld

5. april 2010

Susan1978

Loggidut skriver:

I morgen???

aj hvad, nu har jeg igen holdt fri herfra i nogle dage...fortæl da lige!

se mit nye indlæg.. det er såmen ikke så spændende men alligevel en stor dag.

Anmeld

5. april 2010

Loggidut

Kaufie skriver:

Det var noget af en påske I har holdt jer!! Og sikke mange sange der er forberedt til den lille tryllekunstners konfirmation...

Dejligt, der er forældre til som vil holde de der ungdomsfester - så de unge ikke bare kommer til at hænge ud et tilfældigt sted, hvor der ikke er nogen ansvarlige til at styre løjerne når de bliver lige lovlig barske.... Men gad vide hvor længe oprydningsleden vinder over fest-lysten....

Det er sjovt du nævner det..en pige stod ved bålet, og jeg var ude at snakke med hende, og så sagde hun: Jeg har altså aldrig prøvet at være med til en fest hvor nogen har tændt et bål for os...det er bare så hyggeligt. Og så stod hun der og smilede...

alle sammen gav hånd, og en fyr det hed Joseph, havde taget to piger med til festen (det er værd at nævne han er somalier og 19 år gammel) De kom fra Hjørring, og han havde lovet pigerne at de nok skulle komme hjem fra festen helskindet, og uden problemer.

Da han havde kastet op ude i min gård, blev jeg enig med ham om at hanke op i de par piger og få dem hjem. Så spørger han mig om jeg vil ringe til Taxi og spørge hvad en vogn ville koste fra Nørresundby og til Hjørring. jeg ringede og fik en pris på ca. 650 kr.

Jeg tænkte, ja godag min hat, det har den gut sgu ikke finanser til, men jeg gav ham prisen, og op ad lommen hev han 700 kr.

Så siger gutten, om jeg ikke godt ville fortælle taxichaufføren at hvis det blev nogle problemer med at en af pigerne kom til at kaste op i vognen, skulle han bare holde hjemme hos Joseph, så hentede han penge til en rensning af vognen, der måtte overhovedet ikke være problemer med leveringen af de her piger.

Han var så omsorgsfuld og venlig , og sørgede for pigerne kom ordentlig i deres tøj, og havde deres nøgler.

Den ene af pigerne fortalte så de havde været venner det meste af livet...

altså, hatten af for de unge mennesker, de var så søde og omsorgsfulde, ingen stoffer, ingen slåskampe, intet overhovedet.

Et håndtryk og pænt tak for i aften, fik jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.