Afgørende sædprøve i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

oo

alt hvad jeg kan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tusind tak piger... jeg er meget spændt... Godt jeg skal i skole, så kan det måske få tankerne lidt væk...

Anmeld

5. april 2010

ønskebørn74

Alexis skriver:

Hej piger, så er det i morgen manden skal aflevere sædprøven på fertilitetsklinikken som kan fortælle os om mandens sæd kvalitet er røget i vejret, og er fin nok til en behandling allerede fra næste cyklus, hvis det er det vi ønsker.

Er nervøs og håbefuld, så vil i ikke være søde, at krydse hvad i kan for os.... er meget meget spændt...

Knus til jer alle

krydser og hepper for svømmerne..

knus lene

Anmeld

5. april 2010

Sofiedk

Krydser så meget fingre for dig smukke ... Det skal nok være verdens bedste sædprøve og jeg håber i er klar til at finde det helt rigtige valg for jer om i skal starte i behandling eller vente. Det er heldigvis kun noget i selv kan beslutte og så længe i har hjertet med skal det nok gå alt sammen

Anmeld

6. april 2010

lotte32

jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan idag

og hav så måske også lige i baghovedet at mænds sædtal, helt naturligt, kan køre op og ned  i "bølger", dvs. den kan godt være dårlig den ene uge, og så bedre den næste,  og omvendt...det forklarede vores fertilitetslæge os sidst jeg blev insemineret...

og  Lotte

Anmeld

6. april 2010

lotte31 skriver:

jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan idag

og hav så måske også lige i baghovedet at mænds sædtal, helt naturligt, kan køre op og ned  i "bølger", dvs. den kan godt være dårlig den ene uge, og så bedre den næste,  og omvendt...det forklarede vores fertilitetslæge os sidst jeg blev insemineret...

og  Lotte

I know, men alligevel rart at se et mønster...

Anmeld

6. april 2010

Tusind tak for jeres krydsede fingre!!! Fik svar i dag og testen var fin ifølge sekretæren.

Spurgte om der stod noget, og hun sagde ja, at teste var fin og dur til alt!!!

Jeg er SÅ glad og LETTET!!!

Anmeld

6. april 2010

oo

HURRAAAAA! går I så igang ved næste cyklus eller hvordan?

Anmeld

6. april 2010

Tjuhl skriver:

HURRAAAAA! går I så igang ved næste cyklus eller hvordan?

Det skal vi lige have drøftet. Synes det var nemmere at tage stilling til efter vi havde fået et svar. Så det skal vi lige have gjort...

Anmeld

7. april 2010

Miepige

Hej Alexis

Historien er at manden har dårlig sædkvalitet, men efter vitaminer osv.  så er den forbedret fra 0 til 4 mio hurtige!

Derfor blev det besluttet fra starten at vi skulle i ICSI, og jeg blev gravid i første omgang kort protokol. men desværre mistede vi det i 9 uge pga. en blodansamling i livmoderen.

Nu har vi så været igennem en lang protokol, men det gav desværre kun 5 æg ud, fordi alle æggene ikke er lige store, så selvom der var 7 blærer fik de kun 1 æg ud af venstre side og 4 ud af højre. Men desværre havde ingen af æggene delt sig i dag - så nu skal vi snakke med lægen om hvad der nu skal ske.

Så kan kun sige at man ikke skal vente for længe, for man ved ike hvornår det kan lykkedes! Og selvom man nogen gange tænker om man er klar, så tror jeg at valget altid er meget sværere når man virkelig selv skal være aktiv og vælge behandlingen til - men tiden/situationen bliver som regel aldrig meget anderledes, for der vil desværre altid være noget som gør at man synes at man skulle vente

Qnuz

Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.