veninder fra København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. april 2010

katrineoerum

Hej jeg heder Katrine og er 26 år gammel. Sammen med min mand Per har jeg to børn. Anna på 3 mdr. og Theodor på 2 1/2. Lige nu er jeg på barsel men Anna og da min mødregruppe ikke er blevet til noget savner jeg nogen at ses med i dag timerne enten til hygge der hjemme eller til nogen gå ture og cafe besøg. Jeg søger nogen som er hjemme i dag timerne men også nogen som måske ikke er, men som har børn på Theodors alder. Håber at høre fra nogen.

Hilsen K atrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

tumle81

Hvor I Kbh bor du??

Jeg bor godt nok i Køge, men er hjemme på barsel...

Jeg har en datter Victoria på 6 år, en søn Valdemar på næsten 3 år og en søn Victor på 5½ mdr...

Jeg er 29 år, og arbejder som sygeplejerske på Køge sygehus, er dog på barsel indtil september...

Knus Kathrina

Anmeld

14. april 2010

katrineoerum

Hej. Vi bor på nørrebro og jeg har barsel til november tror jeg vist nok.

KOmmer du nogen gange til byen? jeg har faktisk været i køge en del gange men kun lige omkring torvet

hilsen katrine

Anmeld

14. april 2010

Lise

Hej Katrine,

Barselshygge kan man jo ikke få nok af

Jeg bor i Hvidovre, og er mor til Simon på 2 år og 9 mdr samt Casper på fem uger. Jeg er på barsel indtil januar.

Mvh. Lise

Anmeld

14. april 2010

RumlesMor

Hej. Jeg hedder Pernille, er 26 år og bor i Vanløse. Jeg er på barsel og venter på barn nr. 2...havde termin d. 07/04. I forvejen har jeg min datter, som nu er 3½.

Skal lige have spyttet nr. 2 ud, men så er jeg frisk på nogen cafe-dates og hygge.

Anmeld

14. april 2010

katrineoerum

okay dte lyder godt. hvad har i lyst til vi laver? skal vi smutte på en cafe eller noget i den stil?

Anmeld

23. april 2010

lion

Hej.