Igen igen - men hvem ved hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. april 2010

NoName

man kan købe en pusletaske som denne???

NoName 23+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Honningblomst

Er det ikke bare en hjemmesyet model.. min søster havde en magen til da hun var bette og nu bruger hun den som computertaske.. men den er hjemmegjort og ligner den på billedet..

Anmeld

5. april 2010

NoName

Eva skriver:

Er det ikke bare en hjemmesyet model.. min søster havde en magen til da hun var bette og nu bruger hun den som computertaske.. men den er hjemmegjort og ligner den på billedet..

Jo, denne er hjemmelavet, men synes altså at have set den et sted, kan bare ikke lige komme på hvor...

Anmeld

5. april 2010

ekzunz

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Sådan en her??

Anmeld

5. april 2010

ekzunz

Den er herfra (kunne ikke lige finde ud af at sætte både billede og link i samme indlæg....)

http://www.freakshop.dk/product.asp?product=552

Anmeld

5. april 2010

NoName

Znuzke skriver:

Den er herfra (kunne ikke lige finde ud af at sætte både billede og link i samme indlæg....)

http://www.freakshop.dk/product.asp?product=552

Ojjjj, sejt... ja den ligner godt nok rigtig meget...

Den er bare super smart  - og det er prisen også ...

Anmeld

5. april 2010

ekzunz

noname skriver:

Ojjjj, sejt... ja den ligner godt nok rigtig meget...

Den er bare super smart  - og det er prisen også ...

Ha ha - ja, den er superfed, meeeen man skal godt nok pusle en del for at det er 900 kr. værd....

Anmeld

5. april 2010

NoName

Znuzke skriver:

Ha ha - ja, den er superfed, meeeen man skal godt nok pusle en del for at det er 900 kr. værd....

Man pusler jo også rigtig meget de første par år... (min bror og svigerinde har ca 18 ble skift om dagen (2 børn en på 4 mdr og en på 17 mdr))

Synes desværre mange pusletasker ligger i det prisleje...

Anmeld

5. april 2010

ekzunz

noname skriver:

Man pusler jo også rigtig meget de første par år... (min bror og svigerinde har ca 18 ble skift om dagen (2 børn en på 4 mdr og en på 17 mdr))

Synes desværre mange pusletasker ligger i det prisleje...

Ja, jeg kan godt huske det - det er 15 mdr. mellem mine 2...

Men jeg tror faktisk ikke at jeg brugte en rigtig pusletaske. Jeg havde sådan en stor én fra Friis&Co med masser af lommer.  Det er jo helt vildt hvad pusletasker koster - og alt det andet også..... Der var en igår som havde lagt et link til Babysam (puslekommoder tror jeg) og jeg blev da helt vildt overrasket over hvor meget der er sket siden jeg var fast Babysam-bruger - og min den mindste er altså kun 4..... udvalget er jo enormt i forhold til for bare 4 år siden (jeg blev ski da helt fristet til en mere....)

Anmeld

5. april 2010

NoName

Znuzke skriver:

Ja, jeg kan godt huske det - det er 15 mdr. mellem mine 2...

Men jeg tror faktisk ikke at jeg brugte en rigtig pusletaske. Jeg havde sådan en stor én fra Friis&Co med masser af lommer.  Det er jo helt vildt hvad pusletasker koster - og alt det andet også..... Der var en igår som havde lagt et link til Babysam (puslekommoder tror jeg) og jeg blev da helt vildt overrasket over hvor meget der er sket siden jeg var fast Babysam-bruger - og min den mindste er altså kun 4..... udvalget er jo enormt i forhold til for bare 4 år siden (jeg blev ski da helt fristet til en mere....)

He He  ja man kan nemt fristes... De har mange mange fiiine sager i Baby sam...

NoName 23+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.