hyggedag på sofaen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. april 2010

NoName

Hej med gravide...

Efter et par lange dage med påskefrokoster har jeg valgt kun at beskeftige mig med vasketøj og sofa pasning idag...

Hvilket betyder at jeg i skrivende stund ligger på sofaen med små hyggelige spark fra lillepigen og små plukkeveer. Hvor er det dog dejligt livsbekræftende.

Majken 23+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Anne85

noname skriver:

Hej med gravide...

Efter et par lange dage med påskefrokoster har jeg valgt kun at beskeftige mig med vasketøj og sofa pasning idag...

Hvilket betyder at jeg i skrivende stund ligger på sofaen med små hyggelige spark fra lillepigen og små plukkeveer. Hvor er det dog dejligt livsbekræftende.

Majken 23+5

Hvor skønt søde  Sådanne dage kan man ikke få for mange af som gravid  Jeg skal også ærligt indrømme at jeg ser lidt frem til imorgen hvor jeg har en fridag, men mand og søn begynder på arbejde/vuggestue igen efter at have haft ferie i 12 dage

Anmeld

5. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Hvor skønt søde  Sådanne dage kan man ikke få for mange af som gravid  Jeg skal også ærligt indrømme at jeg ser lidt frem til imorgen hvor jeg har en fridag, men mand og søn begynder på arbejde/vuggestue igen efter at have haft ferie i 12 dage

He He, ja efter 12 dage skal det blive rart med lidt ro i det lille hjem... Kan godt forstå du glæder dig til lidt alene tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.