Sommerbal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Bamme

Sku vi ha' et sommerbal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

birgittemarie

JA! Jeg vil gerne holde det in the Århus hood. However... Skal vi have sommerbal i skønne omgivelser, burde vi måske nok holde det andetsteds, for vores have er mildest talt ikke ugeneret.

Anmeld

5. april 2010

ka li ja

jeg er klart med på et sommerbal!!!!  men med alt taget i betragting ( har ungerne, evt nyt job, ferie osv )

Anmeld

5. april 2010

Tynen

I´m  in!

Anmeld

5. april 2010

BK

Altså jeg er jo i gang med at planlægge lidt til d. 30 maj tror jeg det var, i hvert fald det sidste weekend i maj, men ved jo så ikke om det er sommer nok for jer??

Anmeld

5. april 2010

Tynen

Klock skriver:

Altså jeg er jo i gang med at planlægge lidt til d. 30 maj tror jeg det var, i hvert fald det sidste weekend i maj, men ved jo så ikke om det er sommer nok for jer??

Kan være jeg lige skal undersøge hvad sommer helt præcist er, før jeg melder mig til noget så
Troede automatisk at sommer stod for juli el. august.

Jeg er ikke færdig med at amme osv., så maj er lidt for tidligt for mig at få ham passet ude første gang.
Hvis han endelig skal passes ude, vil jeg gerne være lidt tættere på (Og ikke være stangbarcardi) hvis jeg skal hjem pga. krise.

Anmeld

5. april 2010

..

Jeg er frisk på at holde noget til sommer - evt i juli eller august Vi kan både være ude på vores terrasse og nyde udsigten over lillebælt, i haven eller indenfor - afhængigt af vejret

Tager også gerne med hvis en af jer andre holder

Anmeld

5. april 2010

Muffinmus

Tjo, kunne være hyggeligt, men kommer desværre nok kun hvis det er i jylland.

Og evt en dag med ungerne også???

Anmeld

5. april 2010

Anja

Er positiv stemt, men ærligt synes jeg, at Jylland er laaaangt væk.

Hvad med Fyn? Der er da så vidt jeg husker flere, der bor på Fyn efterhånden  Og det er jo lidt midt i det hele  - efter min mening

Anmeld

5. april 2010

Grynt

Altså august/september lyder som en lækker tid og midt i landet er også totalt fint med mig

Kors jeg savner jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.