Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja normalt tager vi dem ikke så sent i ugen, men på grund af hospitalsbesøg har jeg ikke haft meget overskud til at posere i hvidt tøj .. Så her er min mave med strækmærker sidst i uge 28 ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Ja normalt tager vi dem ikke så sent i ugen, men på grund af hospitalsbesøg har jeg ikke haft meget overskud til at posere i hvidt tøj .. Så her er min mave med strækmærker sidst i uge 28 ..
Hvor hulen er de stræk mærker henne!?!?
Stine 35+5
Ja det spørger jeg også om...
Håber der kommer lidt ro på det næste stykke tid..
Den er virkelig flot din mave... og du runder snart 30 uger, det er vel lidt af en milepæl??
Knus
Super flot mave
Din mave ligner lidt min Bare din er større.. hihi
Rigtg flot mave..
Mvh. Mette
Mia Maia skriver: Ja det spørger jeg også om... Håber der kommer lidt ro på det næste stykke tid.. Den er virkelig flot din mave... og du runder snart 30 uger, det er vel lidt af en milepæl?? Knus
Arh hvor er du sød !
ja det er det ihvert fald smukke .. De sagde 34 uger er det bedste for mig og jeg ihvert fald skal satse på det..
Takker piger
Tilmeldt skriver: Hvor hulen er de stræk mærker henne!?!? Stine 35+5
De sidder lige ved tatoveringen på det første billede, men de er da næsten ikke til at se... og det er da ligegyldigt, smuk er den i hvert fald
Smukke Maria-mavse!! Det er jo helt vildt!
Flot flot mave du har, og jeg kan ikke se nogle strækmærker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128