Imorgen er det 1 år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Becks

At jeg testede positiv og på onsdag er det 1 år siden, at jeg mistede

Jeg har gået og været lidt små irritabel de sidste mange dage, og har ikke rigtigt kunne forstå hvorfor.. Lige indtil jeg fik kigget på datoen idag..

Jeg er så bitter på mig selv, at jeg ikke kunne holde på det her lille gryn - Ved godt at det ikke er min skyld, men er bare så bitter over at det lige er mig der skulle få konstateret PCO, at det er mig der får af vide jeg ikke kan få børn, at jeg så bliver gravid mod alle odds, og at jeg så taber det! Som om det bare var en bunke skrald der skulle ud..

Jeg skulle bare lukke lort ud, tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Ox.

Tutter skriver:

At jeg testede positiv og på onsdag er det 1 år siden, at jeg mistede

Jeg har gået og været lidt små irritabel de sidste mange dage, og har ikke rigtigt kunne forstå hvorfor.. Lige indtil jeg fik kigget på datoen idag..

Jeg er så bitter på mig selv, at jeg ikke kunne holde på det her lille gryn - Ved godt at det ikke er min skyld, men er bare så bitter over at det lige er mig der skulle få konstateret PCO, at det er mig der får af vide jeg ikke kan få børn, at jeg så bliver gravid mod alle odds, og at jeg så taber det! Som om det bare var en bunke skrald der skulle ud..

Jeg skulle bare lukke lort ud, tak fordi du læste med

Sødeste, jeg kan udemærket godt forstå dine frustationer og kan kum forestille mig hvor hårdt det er!

Skriv endelig til mig, vil altid gerne ligge øre til!

KÆMPE  ....

Anmeld

4. april 2010

Mimic

vil bare sende dig et stort og sige at jeg ved hvordan det er... livet er ikke altid retfærdigt, men det giver os de slag, både små og store, for at styrke os...

Linda

Anmeld

4. april 2010

Becks

Sussie&Lilje skriver:

Sødeste, jeg kan udemærket godt forstå dine frustationer og kan kum forestille mig hvor hårdt det er!

Skriv endelig til mig, vil altid gerne ligge øre til!

KÆMPE  ....

1000 tak søde

Anmeld

4. april 2010

Becks

Linda skriver:

vil bare sende dig et stort og sige at jeg ved hvordan det er... livet er ikke altid retfærdigt, men det giver os de slag, både små og store, for at styrke os...

Linda

1000 tak sal du have

Anmeld

5. april 2010

oo

årh for satan da også du får et KÆMPE

jeg har det selv med årsdagen hvor jeg testede positivt og årsdagen for jeg mistede med den første graviditet (og også med terminsdatoen)...det er svider i hjertet, ja det gør

Anmeld

5. april 2010

Becks

Tjuhl skriver:

årh for satan da også du får et KÆMPE

jeg har det selv med årsdagen hvor jeg testede positivt og årsdagen for jeg mistede med den første graviditet (og også med terminsdatoen)...det er svider i hjertet, ja det gør

Tak for krammet

Ja det svider rigtig rigtig meget

Anmeld

5. april 2010

otlitrom

Åh nej... Der er ikke noget værre end årsdage. Jeg er også den der brænder dato'er fast i hjertet, og bliver irritabel.

Jeg har aldrig oplevet det samme som du. Men hvor må det være hårdt, med de hårde Odds, gøre det alligevel, og så miste.. Det kan jeg på ingen måde sætte mig ind i. Men det kan ikke være nemt.

Jeg synes det er fint at du skriver det herinde. Du skal endelig bare lufte ud og bruge os!

Stort kram til dig!

Anmeld

5. april 2010

Becks

kitty skriver:

Åh nej... Der er ikke noget værre end årsdage. Jeg er også den der brænder dato'er fast i hjertet, og bliver irritabel.

Jeg har aldrig oplevet det samme som du. Men hvor må det være hårdt, med de hårde Odds, gøre det alligevel, og så miste.. Det kan jeg på ingen måde sætte mig ind i. Men det kan ikke være nemt.

Jeg synes det er fint at du skriver det herinde. Du skal endelig bare lufte ud og bruge os!

Stort kram til dig!

1000 tak skal du have..

Verden er sgu uretfærdig nogengange

Anmeld

5. april 2010

Bavianis

Jeg ved hvordan du har det. Jeg skal selv på sygehuset om nogle dage og føde min søn, da vandet er gået. Er kun i 22. uge, så det er definitivt ovre når han kommer ud.

Øv hvor er jeg ked af det og føler med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.