Erfaringer med disse puslekommoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.470 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Ranarupta

Hejsa, 

Vi står og skal til at købe puslekommode, men er noget usikre på, hvilken det skal være...

Vi har kig på en del forskellige, men jeg vil egentlig bare lige høre, om I har erfaringer med Nelly- og Tenna-modellerne?

Når vi har været ude at rykke lidt i skufferne, så synes jeg, at de virker noget spinkle og vakkelvorne. Men er det bare indtil de bliver fyldt? Eller er de generelt skrøbelige?

De kan ses på s.39:

http://www.e-pages.dk/babysam/11/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Hejsa, 

Vi står og skal til at købe puslekommode, men er noget usikre på, hvilken det skal være...

Vi har kig på en del forskellige, men jeg vil egentlig bare lige høre, om I har erfaringer med Nelly- og Tenna-modellerne?

Når vi har været ude at rykke lidt i skufferne, så synes jeg, at de virker noget spinkle og vakkelvorne. Men er det bare indtil de bliver fyldt? Eller er de generelt skrøbelige?

De kan ses på s.39:

http://www.e-pages.dk/babysam/11/ 

Jeg har Nelly-kommoden og er super tilfreds med den. Der er endda forstærkninger i skufferne, så de kan holde til rigtig meget. Mine er fyldt til bristepunktet. Et andet plus er, at skufferne er meget rummelige, så jeg kan varmt anbefale Nelly-modellen.

K.h. Linda

Anmeld

4. april 2010

Ranarupta

Baagøe skriver:

Jeg har Nelly-kommoden og er super tilfreds med den. Der er endda forstærkninger i skufferne, så de kan holde til rigtig meget. Mine er fyldt til bristepunktet. Et andet plus er, at skufferne er meget rummelige, så jeg kan varmt anbefale Nelly-modellen.

K.h. Linda

Super, tak!

Du oplever altså slet ikke, at den er vakkelvoren eller spinkel?

Frygter at stå med en bunke pindebrænde om et halvt års tid...

Anmeld

4. april 2010

Thildesmor

Hej

Vi har ingen erfaringer med nogle af dem, men vi kiggede selv på begge modeller, og vi valgte "Tenna" fra da vi synes den var lidt ustabil

(men det kan selvfølgelig være noget at gøre med hvordan den er samlet måske) og vi valgte "Nelly" fra pga skufferne virkede lidt "løse"..

Så vi købte "esther" (nede i hjørnet side 39) og er sikker på at vi bliver rigtig glade for den, alt prinsessens tøj kan sagtens være der, og så er jeg jo meget fan af at den er så bred, der kan faktisk være 2 puslehynder derpå samtidigt, så der er plads til alt det vi skal bruge lige i nærheden

Stort knus Anette 35+0

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Super, tak!

Du oplever altså slet ikke, at den er vakkelvoren eller spinkel?

Frygter at stå med en bunke pindebrænde om et halvt års tid...

Laura er 5 mdr. nu, og kommoden har været fyldt i ca. et halvt år. Kommoden er stadig som nu, og meget stabil både i skuffer og generelt selve kommoden. Min tømrerven sagde endda, at det var godt med forstærkningerne af skufferne

Anmeld

4. april 2010

Ranarupta

Baagøe skriver:

Laura er 5 mdr. nu, og kommoden har været fyldt i ca. et halvt år. Kommoden er stadig som nu, og meget stabil både i skuffer og generelt selve kommoden. Min tømrerven sagde endda, at det var godt med forstærkningerne af skufferne

Tak

Det har virkelig reddet mig, for jeg har været såå usikker på den. Men kan rigtigt godt lide designet og størrelsen.

Anmeld

4. april 2010

steph0804

Vi har Nelly kommoden og har aldrig haft nogle problemer Som du kan se kan skufferne endda holde til et lille visit i ny og næ
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

Ranarupta

steph0804 skriver:

Vi har Nelly kommoden og har aldrig haft nogle problemer Som du kan se kan skufferne endda holde til et lille visit i ny og næ

Årh, et skønt udtryk han har på nederste billede!!

Tak

Anmeld

4. april 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Tak

Det har virkelig reddet mig, for jeg har været såå usikker på den. Men kan rigtigt godt lide designet og størrelsen.

Det var også det jeg faldt for. Desuden er den nem at flytte over trægulvet, når der skal støvsuges

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

steph0804 skriver:

kæft et nuttet billede det nederste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.