smart opbevaring..hæklede kurve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.726 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Laulund87

Da jeg lige har lavet hylder på en hel væg, på min datters værelse, tænkte jeg på noget smart opbevaring? Måske nogle hæklede kurve eller sådan noget..jeg har købt nogle lilla flet plastic kurve, men jeg vil gerne have noget mere..nogle der har nogle ideer til noget lidt anderledes og måske retro agtigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Laulund87

slet ingen?

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Har du prøvet at google og kigge lidt? Ellers kunne du beklæde nogle skotøjsæsker. Ja, det er jo ikke en kurv, I know, men bare en idé Så kan du finde noget retropapir eller andet..?

Anmeld

4. april 2010

Laulund87

kitty skriver:

Har du prøvet at google og kigge lidt? Ellers kunne du beklæde nogle skotøjsæsker. Ja, det er jo ikke en kurv, I know, men bare en idé Så kan du finde noget retropapir eller andet..?

jah jeg har prøvet på google, har bare ikke forelsket mig i en ide hmm jo det kunne jeg da lige overveje, tak

Anmeld

4. april 2010

ekzunz

Prøv at kiggepå boxdelux.dk - de har super fine ting...

Anmeld

4. april 2010

Laulund87

Znuzke skriver:

tak det vil jeg lige snuse til

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Jeg kigger ofte forbi Søstrene Grene og Tiger, de har alverdens ting.. Jeg kommer altid ud med noget Måske du kunne prøve at kigge der? Eller hvad med genbrugsbutikker? Ikke alt genbrug er skrammel

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Znuzke skriver:

Det link har jeg vist ikke råd til at se Hold op, nogle fantastiske ting! Den kjole er da aaaalt for fin! Må hellere lukke med det samme

Anmeld

4. april 2010

Laulund87

kitty skriver:

Jeg kigger ofte forbi Søstrene Grene og Tiger, de har alverdens ting.. Jeg kommer altid ud med noget Måske du kunne prøve at kigge der? Eller hvad med genbrugsbutikker? Ikke alt genbrug er skrammel

jeg har været i genbrug, er bare ikke lige faldet over noget..eller jo en tallerkenrække, men det er jo noget helt andet

Anmeld

4. april 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

jeg har været i genbrug, er bare ikke lige faldet over noget..eller jo en tallerkenrække, men det er jo noget helt andet

Haha, ja den er der ikke meget kurv over Man går ind ad døren for at finde en ting, og ud ad døren men 35 andre ting.. Typisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.