Manling ti lfyrretræs rammer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Victoriasmor

Hvilken slags maling skal jeg bruge til at male ubehandlet fyrretræsrammer??

Håber der sidder nogle kloge tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Dot D

Victoriasmor skriver:

Hvilken slags maling skal jeg bruge til at male ubehandlet fyrretræsrammer??

Håber der sidder nogle kloge tøser

Det kommer an på hvad de skal bruges til, vil jeg sige. Jeg er farvehandler, men kan godt finde på at springe over hvor gærdet er lavest, hvis de bare skal hænge og se pæne ud... Så kan du næsten bruge alt. Men den rigtige metode er  først en grundmaling og derefter to lag topmaling, du kan både bruge vandig maling og olieholdig maling, den vandige gulner ikke så nemt som en olieholdig kan gøre det Håber det gav mening, ellers spørg igen..

Anmeld

4. april 2010

Victoriasmor

De skal blot se "pæne" ud.. Havde nok håbet lidt på at finde en maling man blot skulle male med en eller 2 gange og så var det, det

Men du vil altså mene at jeg sagtens kan bruge hvilken som helst farve, når det ikke er noget der skal være slidstærkt og som bare skla hænge på væggen?

Anmeld

4. april 2010

Dot D

Victoriasmor skriver:

De skal blot se "pæne" ud.. Havde nok håbet lidt på at finde en maling man blot skulle male med en eller 2 gange og så var det, det

Men du vil altså mene at jeg sagtens kan bruge hvilken som helst farve, når det ikke er noget der skal være slidstærkt og som bare skla hænge på væggen?

Jeg bruger selv tit en acrylvægvægmaling(god vandig vægmaling) for det dækker godt er nemt at male med og skal det have to gange tørrer det hurtigt imellem hvert lag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.