Monica skriver:
Jeg vil selvfølgelig snakke med lægen - sundhedsplejersken har lovet at kontakte min læge... Men er bare så desperat nu...
Vi var ved lægevagten i dag, han kiggede ham bare i ørerne og sagde aat han fejler ikke noget... Ikke noget med at undersøge ham...
Kan godt forstå hvis I synes at det er mærkeligt hvis vi vil betale for en læge når man (måske) kan få det gratis... Men føler bare ta vi render panden mpd en mur hele tiden... Alle siger at han vokser fra det - MEN HVORNÅR... Jeg har så ondt i maven af bekymring
Go aften.
Moni
Jeg bliver simpelthen nødt til at kommenterer på det her - Jeg forstår dig SÅ! godt.
Det er lidt til grin, for vi har slet ikke været igennem det samme som jer, men de sidste 9 dage (Jeg ved godt det er piece of cake
) har Paw skreget i flere timer om natten og dagen.
Han plejede at være verdens gladeste dreng, som kun vågnede for at spise 1-2 gange om natten, for så at sove igen bagefter.
Forrige nat var jeg oppe 9 gange fra 23-7.
I nat skreg han 6½ time og INTET hjalp.
Jeg har rendt ved læge med ham 2 gange før påsken, ringet til vagtlægen 3 gange (De ville ikke se ham de 2 af gangene) og været ved vagtlæge 1 gang.
Jeg har sådan en underlig fornemmelse.. En uro, fordi jeg ikke aner hvad der er galt.
Er det "hysteri", kedsomhed, er han dårlig? eller har han virkelig ondt?
Jeg sidder netop nu og overvejer kiropraktor eller zoneterapi.
Jeg må snart have en løsning på det her.
Både fordi jeg er bange for at han har store smerter, men også fordi at jeg er så langt ude nu pga. manglende søvn.
Jeg kan næsten ikke overskue at skulle igennem endnu en nat. Jeg sidder nærmest bare og venter på at hele showet starter igen om et par timer.
Swwy! Det blev virkelig langt og meget egocentreret, det her.
Jeg blev bare grebet af din panik 
Jeg ville uden tøven prøve den klinik. Tænk, hvis det er det der skal til!
Det er SÅ frustrerende at blive "fejet af" ved lægen el. vagtlægen.
Så er der jo ikke rigtig andre til at hjælpe en af med problemet.
Held og lykke med det!

/Trine
Anmeld