Privat børneklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Monica

Nogen der kender nogen der har prøvet denne?

http://www.privatklinikkenforborn.dk/omos.html

Vi er nød til at have noget hjælp med Tobias. Han er 8 måneder nu, og græder stadig meget. Og stadig ca 1,5 time hver nat. Han har fået lagt dræn og synes ikke at det har gjort den store forskel... Og det er sgu da ikke normalt at børn skriger flere timer hvert døgn...???!!?? Vores egen lægen har set ham 117 gange og siger at han er sund og rask - han trives... Men, som mor, der kan man altså mærke helt ind i hjertet når ungerne har ondt...

Moni - som føler at vi kæmper en ulige kamp mod det store stygge system... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

ivfmarie

Kender den ikke.. Men synes da I skal prøve. Især hvis ikke I føler at I kommer igennem til jeres egen læge.

Måske kunne I starte med at forlange at få jeres egen læge til at sende en henvisning til en børnelæge? Det var sådan at vi kom videre i systemet...

pøj pøj

Anmeld

4. april 2010

Monica

ivfmarie skriver:

Kender den ikke.. Men synes da I skal prøve. Især hvis ikke I føler at I kommer igennem til jeres egen læge.

Måske kunne I starte med at forlange at få jeres egen læge til at sende en henvisning til en børnelæge? Det var sådan at vi kom videre i systemet...

pøj pøj

Vil selft prøve igennem vores egen lægen, men har forsøgt før, og synes ikke rigtig vi kan komme igennem til ham...

Tak for dit svar

Moni

Anmeld

4. april 2010

BK

Monica skriver:

Vil selft prøve igennem vores egen lægen, men har forsøgt før, og synes ikke rigtig vi kan komme igennem til ham...

Tak for dit svar

Moni

Har du været til zoneterapi og kiropraktor med ham???

Anmeld

4. april 2010

Anja

Hvis I virkelig ikke kan få en henvisning til børnelægen ud af jeres læge, synes jeg da, at det er værd at prøve.

Anmeld

4. april 2010

Monica

Klock skriver:

Har du været til zoneterapi og kiropraktor med ham???

Jeg har prøvet begge dele, går stadig til zoneterapi med ham...

Anmeld

4. april 2010

Monica

Anja skriver:

Hvis I virkelig ikke kan få en henvisning til børnelægen ud af jeres læge, synes jeg da, at det er værd at prøve.

Jeg vil selvfølgelig snakke med lægen - sundhedsplejersken har lovet at kontakte min læge... Men er bare så desperat nu...

Vi var ved lægevagten i dag, han kiggede ham bare i ørerne og sagde aat han fejler ikke noget...  Ikke noget med at undersøge ham...

Kan godt forstå hvis I synes at det er mærkeligt hvis vi vil betale for en læge når man (måske) kan få det gratis... Men føler bare ta vi render panden mpd en mur hele tiden... Alle siger at han vokser fra det - MEN HVORNÅR... Jeg har så ondt i maven af bekymring

Go aften.

Moni

Anmeld

4. april 2010

Lene76

syntes det lyder som en go ide det med den private klinik, mega træls i ik kan trænge igennem hos jeres egen.... håber i finder en løsning for stakkels dreng og stakkels jer.... man fungere bare bedre når man har fået sovet det man ska. så håber virkelig i finde et svar på hva der er med ham.

Lene

Anmeld

4. april 2010

Tynen

Monica skriver:

Jeg vil selvfølgelig snakke med lægen - sundhedsplejersken har lovet at kontakte min læge... Men er bare så desperat nu...

Vi var ved lægevagten i dag, han kiggede ham bare i ørerne og sagde aat han fejler ikke noget...  Ikke noget med at undersøge ham...

Kan godt forstå hvis I synes at det er mærkeligt hvis vi vil betale for en læge når man (måske) kan få det gratis... Men føler bare ta vi render panden mpd en mur hele tiden... Alle siger at han vokser fra det - MEN HVORNÅR... Jeg har så ondt i maven af bekymring

Go aften.

Moni

Jeg bliver simpelthen nødt til at kommenterer på det her - Jeg forstår dig SÅ! godt.

Det er lidt til grin, for vi har slet ikke været igennem det samme som jer, men de sidste 9 dage (Jeg ved godt det er piece of cake    )   har Paw skreget i flere timer om natten og dagen.
Han plejede at være verdens gladeste dreng, som kun vågnede for at spise 1-2 gange om natten, for så at sove igen bagefter.
Forrige nat var jeg oppe 9 gange fra 23-7.
I nat skreg han 6½ time og INTET hjalp.
Jeg har rendt ved læge med ham 2 gange før påsken, ringet til vagtlægen 3 gange (De ville ikke se ham de 2 af gangene) og været ved vagtlæge 1 gang.

Jeg har sådan en underlig fornemmelse.. En uro, fordi jeg ikke aner hvad der er galt.
Er det "hysteri", kedsomhed, er han dårlig? eller har han virkelig ondt?
Jeg sidder netop nu og overvejer kiropraktor eller zoneterapi.
Jeg må snart have en løsning på det her.
Både fordi jeg er bange for at han har store smerter, men også fordi at jeg er så langt ude nu pga. manglende søvn.
Jeg kan næsten ikke overskue at skulle igennem endnu en nat. Jeg sidder nærmest bare og venter på at hele showet starter igen om et par timer.

Swwy! Det blev virkelig langt og meget egocentreret, det her.
Jeg blev bare grebet af din panik

Jeg ville uden tøven prøve den klinik. Tænk, hvis det er det der skal til!
Det er SÅ frustrerende at blive "fejet af" ved lægen el. vagtlægen.
Så er der jo ikke rigtig andre til at hjælpe en af med problemet.

Held og lykke med det!

/Trine

Anmeld

4. april 2010

Monica

Lene76 skriver:

syntes det lyder som en go ide det med den private klinik, mega træls i ik kan trænge igennem hos jeres egen.... håber i finder en løsning for stakkels dreng og stakkels jer.... man fungere bare bedre når man har fået sovet det man ska. så håber virkelig i finde et svar på hva der er med ham.

Lene

Tak Lene. Vi sover meget lidt. I de 8 måneder har han haft 7 (syv) nætter hvor han ikke har skreget med kun været urolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.