Fotoredigeringsprogram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Vial

Nu ledte jeg længe efter en kategori, som omhandler PC'er. Kunne jeg ikke lige finde. Så prøver her:

Nu er jeg jo velsignet med to små babyer i maven. Jeg ville så gerne have lavet et billede til en ramme, hvor to scanningsbilleder er i samme billede. Sådan sat sammen. En collage.

Jeg har ikke fotoshop. De billedeprogram jeg har er MS Office Picture Manager. Det kan jeg ikke få til at sætte billeder sammen.

Findes der nogle programmer til den slags, som man kan downloade for free på Nettet?

Hilsen fra Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Mutti2B

Jeg har downloaded et program der hedder Picasa og der har jeg lavet nogle rigtig fine collager. Det er lige til at gå til.

Held og lykke med det

Anmeld

4. april 2010

Vial

Mutti2B skriver:

Jeg har downloaded et program der hedder Picasa og der har jeg lavet nogle rigtig fine collager. Det er lige til at gå til.

Held og lykke med det

Super. Det vil jeg straks google.

Troede lige at jeg havde fundet en løsning. Adobe fotoshop havde en "startudgave-halløj". Da jeg så registrerer mig, så er licensen udløbet..

Jeg går straks i krig med det andet.

Skal nok spame resultatet herinde..

Anmeld

4. april 2010

Vial

Nu ved jeg, hvorfor jeg ikke er grafiker eller webdesigner eller noget andet.

Jeg føler mig helt blottet for kreative collage idéer. Nogle som har nogle gode idéer?

Her det som jeg er nået frem til indtil nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

Jeg føler mig helt blottet for kreative collage idéer. Nogle som har nogle gode idéer?

Jeg har også ledt efter et program, så jeg sad lige med på sidelinien da du slog denne tråd op... Jeg hentede også fluks programmet... Og.. ja, jeg tænker det samme som dig..griner... Det er jo nemt nok at sætte et par billeder sammen, men så kunne jeg heller ik komme videre!!griner..

Her er hvad jeg kunne trylle frem!         Det er rimeligt tydeligt hvilket billede der er taget lige efter vi kom hjem fra Egypten!!

Stine 35+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2010

ekzunz

KaMa skriver:

Jeg er blottet for gode ideer, jeg vil bare sige: Hold da kæft hvor er det vildt når man ser udviklingen på den måde....Det er så imponerende hvor meget der sker på så kort tid...

Anmeld

4. april 2010

Vial

Tilmeldt skriver:

Jeg har også ledt efter et program, så jeg sad lige med på sidelinien da du slog denne tråd op... Jeg hentede også fluks programmet... Og.. ja, jeg tænker det samme som dig..griner... Det er jo nemt nok at sætte et par billeder sammen, men så kunne jeg heller ik komme videre!!griner..

Her er hvad jeg kunne trylle frem!         Det er rimeligt tydeligt hvilket billede der er taget lige efter vi kom hjem fra Egypten!!

Stine 35+4

Det ser da fint ud. Smart med collage det giver en helt ny virkning på udviklingen. Men ih, hvor jeg mangler noget bling-bling knapper i det program. Må prøve at google collage og se, om jeg kan stjæle nogle gode idéer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.