Så kom dagen hvor lillemusen skal have vand i håret. Eller som Christian's kusine kalder det "vand på Homer - festen" da min søde datter kun har hår i nakken, lige som Homer Simpson.
Anyway, nu er der jo mange der også snart skal arrangere barnedåb, og jeg vil lige sige at jeg sagtens kan anbefale at holde "festen" på en café eller lign.
Vi er på ingen måder stresset her til morgen, og vi ved at der er styr på ALT - det eneste jeg har skulle lave er slikposer til ungerne.
Jeg kan huske til Noah's dåb der havde vi lejet et lokale og skulle selv stå for opdækning, pynt, mad, drikke mm. og vi fik først lokalet på dåbsdagen kl. 7.30. Så jeg var oppe kl. 04.00 og gøre mig i stand og få styr på det sidste, og det var bare SÅ stresset det hele.
I dag er vi jo lige som gæsterne - og det bedste er at vi slipper for oprydningen i eftermiddag 
Det kan SÅ MEGET anbefales.
Vi har lejet en hel café inkl. Brunch til 60 gæster, og brunchen består af:
Sild
Laks
Rejesalat
Hønsesalat
Røræg
Bacon
Små stegte pølser
Små frikadeller
Tomat- og pastasalat
Faste pølser/skinke
Cremeoste/faste oste
Marmelade/Nutella
Pandekager
Smoothies
Frisk frugt
Wienerbrød
Dertil hører ciabattabrød, rugbrød og smør.
Inkluderet er kaffe/the og juice.
Og vi skal "kun" betale 10.000 kr. for det hele.
Til Noah's kostede leje af lokalet 2.600 kr. og så mad udefra til 60 mennesker var omkring 9.000 kr. og så havde vi været i tyskland og købe øl, vin og sodavand - så jeg tror at Noah's løb op i omkring 16-17.000 kr.
Så det her er både billigere og nemmere.
Knus Tut - der lige har puttet dåbsbarnet i barnevognen og som nu vil tage sin fine kjole på.