Jeg gik med de samme følelser efter min datter blev født og gik med dem i lang tid, men jeg tror du bliver nødt til at gøre det hele lidt omvendt, og se på ikke hvad du kan bruge dn uddannelse til, men hvad du skal lave til daglig for at give din datter og ikke mindst dig selv det liv du ønsker, og så se på dine muligheder, måske er den udd. du har slet ikke præcist der hvor du skal være, men er det ikke også okey, selvom om det ikke er særlig sjovt økonomisk at være på su, så er beslutningen for mig om at gå i skole, mens min datter var lille, den bedste beslutning jeg har taget, jeg har dage fri og kan hente hende tidligt, samtidig er der masser af ferier.. jeg er ikke gået glip af en eneste af min datters "første" ting, og jeg ved jeg aldrig får denne her tid igen, så får mig var det den helt rigtige beslutning, men jeg tvivler da stadig indimellem å om jeg har valgt rigtigt uddannelsesmæssigt, men det giver mig et grundlag for at arbejde på en højskole, efterskole eller noget ligende.. og det tror jeg er helt rigtig.. 
Men du er velkommen til at skrive en pb hvis du får lyst til at snakke mere om uddannelse.. og alt det andet
Knuz fra Jane
Anmeld