Jubii... Har tabt 300 gr mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2008

Kloster

Ja jeg tvinger lige læserne herinde til at følge op på mit vægttab (forhåbentligt) hver uge :D Jeg har nu tabt 2,1 kg på 4 uger... Langsomt men stabilt!! :P Venlig hilsen Kloster - Der er vag i dag :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2008

SaNiNa

Det er sku da helt vildt godt... man skal heller ikke taber sig for hurtigt for så tage man det bare på igen

Jeg har tabt mig 12 kg siden november 2007...

Sanne Andersen

Anmeld

21. januar 2008

Kloster

Hej Sanne.

Ej hvor flot. Hvad kur følger du? Jeg følger DDV. Det samme gør min mand. Er jo ikke dicideret en kur, men en omlægning af kosten. Mine drenge spiser bare så meget lækkert salat, efter vi er startet. Jeg laver slet ikke sovs mere, for ingen gider spise det :)
Vores store drenge er lidt fast satte og kan sagtens tåle at spise en del salat osv :D

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

21. januar 2008

SaNiNa

følger ikke nogen kur.

men har lavet helt om på min kost vi får sovs men så er den lavet på vand (de kan købe i lidel) slik får vi KUN lørdag og meget lidt drikker et glas juice til min morgenmad som er to stykker knækbrød med mager ost

og rugbrød med salat og magert kødpålæg, æg.

og så masse af grønsager vi spiser det sammen til aften som ellers bare stegt på grill panden og hvis det skal steget i noget er det olie.

og så 6-8 stk frugt hver dag...

men det kan godt være svært ikke at have et side spring engang i mellem og det skal der osse være lov til her hos os.

er en rigtig stor silkmund...

Sanne Andersen

Anmeld

21. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Kloser hvor er det bare dejligt :D

Jeg får helt lyst til at begynde igen. Jeg kunne nemlig godt trænge til at smide en god del af kroppe :$ Men jeg kan ikke helt tage mig sammen.

Tillykke med det

Knus Jeanne

Anmeld

21. januar 2008

Pia.

SUPER FLOT..... :D

Du skal da skrive, vi vil meget gerne følge dit vægttab...

Det er bare super flot...
Tillykke med det, glæder mig til at høre fra dig næste mandag.

Knus Pia.

Anmeld

24. januar 2008

K&M

Hvor er det superflot piger!!!!

Jeg fødte d. 7. januar og da sagde vægten 97,4 :$ . Vel hjemme fra hospitalet d. 11. sagde den 92,7 og her til morgen sagde den 88,8. Det er simpelthen så dejligt. Også selvom det nok mest er vand og alt det andet "nemme". Men min madmængde er sat betydeligt ned. Man har jo simpelthen ikke tid til at småspise hele tiden med sådan en pode. Man ender jo med at prioritere alt det andet -ofte en lille lur ;)

Nu gælder det bare om at holde den gode stil. Måske jeg endda kan nå ned under udgangspunktet, som var 80 kg. Det her med at dele det med andre hjælper altså. Og gider ikke dele det med dem i min hverdag, for så får jeg bare dårlig samvittighed, når jeg engang imellem tillader mig lidt snyd. Og det er så demoraliserende. Så piger, jeg følger Kloster og bruger jer til at holde mig til ilden. (Forhåbentlig :) )

Kærligst Karen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.