elektronik på børneværelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2010

finkedinke

Vi er ved at lave værelse til vores datter på 8 år. Og så går snakken jo her i huset på hvor meget hun skal have af elektronik på værelset.

Har jeres børn

tv/video/dvd?
gettoblaster?
pc?
mobil+oplader?
Andet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Lone Jakobsen

min datter på 10 har anlæg, computer og mobil. men det er kun fordi hendes farmor forærer hende det meste.

Anmeld

3. april 2010

Malthesmoar

finkedinke skriver:

Vi er ved at lave værelse til vores datter på 8 år. Og så går snakken jo her i huset på hvor meget hun skal have af elektronik på værelset.

Har jeres børn

tv/video/dvd?
gettoblaster?
pc?
mobil+oplader?
Andet??

Tv, men aldrig tændt(endnu)

Mvh

Anmeld

3. april 2010

ann-kristina

Freja på 5 har ghettoblaster. Når hun bliver lidt ældre (om 2-3 år) må hun også få computer. Men jeg tror den skal stå på vores kontor. Jeg vil gerne have lidt styr med hvor meget hun bruger den.

Anmeld

3. april 2010

finkedinke

Tak for svarene.
Min mand er af den mening at hun både skal have tv/pc osv på værelset. Men jeg syntes jo at hun hygger sig med at se tv i stuen og at det er rart at jeg kan følge med når hun sidder ved hendes egen pc der ogaå står i stuen.

Anmeld

4. april 2010

Michael healer

finkedinke skriver:

Tak for svarene.
Min mand er af den mening at hun både skal have tv/pc osv på værelset. Men jeg syntes jo at hun hygger sig med at se tv i stuen og at det er rart at jeg kan følge med når hun sidder ved hendes egen pc der ogaå står i stuen.

hej

Det lyder da som en udemærket løsning i har fundet hos jer

Vores 2 store drenge på 12 og 14 har en pc hver på værelset, men vi har slet ikke plads til deres pcer i stuen, så den løsning ville vi ikke kunne bruge, men havde måske brugt den, hvis der var plads

De har også tv på værelset til at spille på Wii, se dvdfilm.

Er grunden til du stille dette spørgsmål, fordi hun gerne vil have tingene ind på værelset eller fordi manden vil ?

nysgerrige hilsner Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.