Idag har mine forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Joan ( Smallie )

Været gift i 41 år, og været sammen i 45 år. De begyndte at kærste da de var 17 år og ja idag er de 62 og stadig sammen og glade for hinanden.

Jeg tager hatten af for dem for livet har sku ikke altid været nemt for dem, men igennem det det er de jo kommet ved fældes hjælp og kan idag læne sig tilbage og indse at de jo ikke mangler noget her i livet og har det godt.

Undskyld piger men måtte lige prale med det for syntes det er flot af dem.

Og til min mor og far skal der lyde et stort tillykke

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Nadi

Stort TILLYKKE med dine forældre!! Det er da også noget der er værd at prale af, super godt gået  to

Anmeld

3. april 2010

Kaufie

Tillykke med dine forældre!

Mine forældre har i dag været gift i 40 år, en uge og en dag.....

Anmeld

3. april 2010

Louise mortil4

stort tillykke med dine forældre.  Det er rigtig mange år at ha været sammen.

Mine forældre har den 13 oktober i år været gift i 31 år, de blev gift da min mor var 18 år, de havde været sammen siden hun var 16 og far 20

Anmeld

3. april 2010

ivfmarie

blæret!

Er jeg mon den eneste der lige nu sidder og tænker på hvordan jeg og manden har det efter 45 år!

Anmeld

3. april 2010

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

blæret!

Er jeg mon den eneste der lige nu sidder og tænker på hvordan jeg og manden har det efter 45 år!

Nej sådan har jeg det også lidt.

Vi har snart været sammen i 8 år og til sommer har vi 5 års bryllupsdag men der er jo stadig laaaang vej til de 41 år. Lige nu kunne jeg ikke forstille mig vi nogensinde skulle skilles ad men man ved jo aldrig hvad livet byder på.

Anmeld

3. april 2010

bette

tillykke med dine forældre.. ja det må man sige.. det er såååå fedt at nogen turtelduer bare hænger sammen for livet..

Anmeld

4. april 2010

birgittemarie

Tillykke Joan. Det er svært opmuntrende, at sådan nogle forældre findes.

Knus Birgitte

Anmeld

5. april 2010

Loggidut

Ja det er altså smadder flot, og dejligt at to kan holde af hinanden i så mange år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.