mr.rou skriver:
Mig og min kæreste kom til at gøre det imens hun holdte pause på p-pillerne, og nu er vi ikke helt sikre på om hun er gravid. Vi begge to håber det ikke for hun er under uddannelse og jeg starter også snart på en 4 årig, og så er jeg bange for at jeg ikke kan forsørge dem. Hun kan slet ikke lide når jeg spørger om vi ikke skal til at tjekke det inden så længe. Jeg kan slet ikke vente med at vide det. Og ikke nok med det så er vi også uvenner for tiden fordi jeg er jaloux. Jeg er 19 og min kæreste er 18. Hvad gør jeg / vi? Skal det bare blive en abort ?
Min storebror har også lige fået et barn i december, og min far var slet ikke glad. Hvordan skal jeg så fortælle ham det at jeg måske skal have en lille? Jeg sagde det til ham den 1 april som en april snar, og der blev han også sur. Derefter kom jeg til at tænke på at det godt kunne være jeg skal til at være far.
Ved ikke om det er under det rigtige emne herinde, men håber lidt i kan komme med noget nyttigt
Tak
hej
Det er jo en svær ting at vejlede om
Jeg tror det kan have noget med, at din kæreste helst gerne vil gøre sin uddannelse færdig, inden der kom et barn, og derfor håber hun på, at det går og hun ikke er gravid.
Du har fokus mere på din far, om han vil syntes om det eller ej, hvilket er forståeligt nok, når din storebror ikke fik opbakning fra din far, hvor gammel er din storebror ?
Hvad siger din mor ?
Når din far ikke blev glad ved din storebror fik barn, er det så fordi han ikke kan lide små børn ? eller måske syntes han ikke han er klar til at blive farfar, ja det er nogle bud, jeg ved det jo ikke med sikkerhed, men jeg syntes da ikke du skal tage dig af din far, han skal acceptere de valg du tager her i livet, og så bakke op omkring dem, så jeg syntes det er din far der er forkert på den, ved at blive sur over at få et barnebarn 
mvh Michael
p.s. Hvis du syntes mine spørgsmål er for nærgående, så undlader du bare at svare, men syntes det kunne være med til at give dig nogle gode råd, hvis du svarede på dem, hvis du forstår ?