Har brug for lidt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg er lige nu i uge 23+2, og har flere gange mærket lillepigen sparke lidt hverdag. Men i går aftes fik jeg lige pludselig lidt kvalme og gik derfor tidligt i seng. Men jeg kunne ikke rigtig sove, så jeg lå bare og så fjernsyn. omkring 00 -01 tiden byndte jeg virkelig mere og mere mærke hende sparke og samtidig kunne jeg mærke min plus fra maven af og helt op igennem hoved.

jeg synes det var virkelig udbehageligt, hun sparkede hele tiden og jeg følte mig fuldstændig for pustet af at ligge stille, det aftog lidt ved en 5 tiden om morgen hvor jeg endelig faldt i søvn. Men her til morgen, syens jeg godt nok stadig hun mosler rundt derinde! Jeg kan stadig mærke min plus, dog ikke lige så voldsomt som i går, men er stadig lidt bekymret.

Prøver hun mon at fortælle mig noget? - Eller er det bare mig som pylder?

Har i nogensinde oplevet noget lign?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker på om du lå på ryggen, for så kan hun sagtens blokere for noget så du får det skidt.

men jeg vil sige at hvis du er bekymret så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

3. april 2010

Anonym trådstarter

Hmm.... Jeg lå lidt på ryggen og lidt på siderne...

Årg jeg hader bare at ringe, hvis der er intet galt. Men følger sig altid som en pylder.

Ville lige hører om der andre der havde prøvet noget lign., men ja heller ringe en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

3. april 2010

lillemunk

Hej
Tvillingerne kan slet ikke ha hvis jeg ligger mig på ryggen , de lukker helt af for blodet, så jeg kan mærke pulsen og begynder helt vildt at svede.

Men er du usikker, så ring til FG. Heller en gang for meget end engang for lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.