Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine brystvorter klør helt vildt for tiden. Kan det have noget med min graviditet at gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JVC skriver: Mine brystvorter klør helt vildt for tiden. Kan det have noget med min graviditet at gøre?
Hej JVC.
Der er et langt afsnit om ømme brystvorter på brystvorte-portalen http://www.alt-om-brystvorter.dk - hvad jeeg har læst mig frem til er at ømme brystvorter normalt forbindes med følgende perioder:
- efter ægløsningen
- under graviditeten
- efter graviditeten
- overgangsalderen
Jeg er ret sikker på, det er fordi du er gravid. Mine kløede sindssygt meget, da jeg var gravid.
bondepigen skriver: Jeg er ret sikker på, det er fordi du er gravid. Mine kløede sindssygt meget, da jeg var gravid.
Hej,
Tak for svaret. Det er simpelthen ulideligt sommetider.
Jepper, det kan helt sikkert godt have noget med det at gøre.... Har mine også gjort som en i helvede!
Kløe? Hvad kommer det af? Jeg troede bare at de blev ømme
JVC skriver: Hej, Tak for svaret. Det er simpelthen ulideligt sommetider.
Ja, det er det, men tror ikke der er så meget man kan gøre ved det.
Jeg gjorde nogle gange en vaskeklud våd med koldt vand, og gav dem en omgang. Det hjalp da lidt...
sidst jeg var gravid kløede mine også, nogen gange kunne det godt føles somom man hurtigt bliver prikket med en nål det hjælper at køle dem lidt ned og lade dem få luft
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128