Må lige dele denne med jer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Risen

Man ved, man er i 3. trimester når… 

• Man foretrækker at tage ned og handle i sutsko frem for at skulle binde sine sko
  • En prut er et naturligt følge af at bukke sig ned
  • Man står over for valget mellem at skippe jernpillerne og blive træt og få hovedpine eller tage dem og få hård mave og hæmorider
  • Man vælger at se noget dødsygt i fjernsynet frem for at rejse sig efter fjernbetjeningen
  • Man skal bruge begge hænder for at skubbe sig ud af bilsædet
  • Man bliver forpustet selvom man ligger ned
  • Man ser billeder fra før man blev gravid og pludselig ikke synes man trængte til at tabe et par kilo
  • Man kun har 3 sæt tøj at vælge imellem
  • Man finder sig selv i køkkenet midt om natten i færd med at smøre en syltetøjsmad
  • Man stønner højlydt når man vender sig i sengen
  • Din partner ser tilbage på dine tidligere præmenstruelle humørsvingninger som hyggelige
  • Du tuder over fjernsynsreklamerne
  • Du inden du tager hjemmefra planlægger hvornår du kan komme på toilettet igen
  • Du altid har tabletter mod halsbrand inden for rækkevidde
  • Du har glemt hvad farve din kønsbehåring er
  • Du følger med i rulleteksterne for at se om der dukker et navn op du kan lide
  • Dine T-shirts sidder som sports-Bh’er
  • Du automatisk er holdt op med at vende siden til når du skal igennem en smal passage
  • Du konstant er våd eller beskidt på maven
  • Der pludselig er flere der har rørt din mave inden for et par måneder end i hele dit liv
  • Man fortrækker at sove et kvarter mere om morgnen frem for at tage make-up på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

LinLin

Hehe - glæder mig til jeg når dertil igen!

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Risen skriver:

Man ved, man er i 3. trimester når… 

• Man foretrækker at tage ned og handle i sutsko frem for at skulle binde sine sko
  • En prut er et naturligt følge af at bukke sig ned
  • Man står over for valget mellem at skippe jernpillerne og blive træt og få hovedpine eller tage dem og få hård mave og hæmorider
  • Man vælger at se noget dødsygt i fjernsynet frem for at rejse sig efter fjernbetjeningen
  • Man skal bruge begge hænder for at skubbe sig ud af bilsædet
  • Man bliver forpustet selvom man ligger ned
  • Man ser billeder fra før man blev gravid og pludselig ikke synes man trængte til at tabe et par kilo
  • Man kun har 3 sæt tøj at vælge imellem
  • Man finder sig selv i køkkenet midt om natten i færd med at smøre en syltetøjsmad
  • Man stønner højlydt når man vender sig i sengen
  • Din partner ser tilbage på dine tidligere præmenstruelle humørsvingninger som hyggelige
  • Du tuder over fjernsynsreklamerne
  • Du inden du tager hjemmefra planlægger hvornår du kan komme på toilettet igen
  • Du altid har tabletter mod halsbrand inden for rækkevidde
  • Du har glemt hvad farve din kønsbehåring er
  • Du følger med i rulleteksterne for at se om der dukker et navn op du kan lide
  • Dine T-shirts sidder som sports-Bh’er
  • Du automatisk er holdt op med at vende siden til når du skal igennem en smal passage
  • Du konstant er våd eller beskidt på maven
  • Der pludselig er flere der har rørt din mave inden for et par måneder end i hele dit liv
  • Man fortrækker at sove et kvarter mere om morgnen frem for at tage make-up på

ÅÅHHHH SÅ rigtigt Den eneste jeg ikke kan nikke genkendende til er den med halsbrand....

Anmeld

2. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

ÅÅHHHH SÅ rigtigt Den eneste jeg ikke kan nikke genkendende til er den med halsbrand....

Hehe ja, det er helt uhyggeligt hvor meget man kan sidde og nikke og tænke nå ja der var jo lige igår osv.. .. Specielt den med at stønne når man vender sig i sengen .. Det lyder som om jeg løber et maraton siger kæresten.. haha

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Man ser billeder fra før man blev gravid og pludselig ikke synes man trængte til at tabe et par kilo

Åh ja!

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Du inden du tager hjemmefra planlægger hvornår du kan komme på toilettet igen

Jep

Anmeld

3. april 2010

NoName

Hmmm så ved jag hvad jeg kan se frem til om et par uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.