Redebygning skudt i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja der er så mange muligheder  Lillesøsters værelse her er også temmelig lille... men det går nok

Det skal nok gå... jeg havde heller ikke et kæmpe værelse da jeg var lille, og jeg har da klaret mig, så mon ikke også nutidens børn gør det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Loa

Anne85 skriver:

Ihhh hvor spændende  Og nøj hvor jeg kender det... lillesøsters værelse her var også et tøj-værelse/rode værelse... så det skulle også først tømmes (og der skulle gøres plads til alle tingene et andet sted)  Sikke et arbejde..

Men nu kan du gå i krig

Du spørger efter billeder... så det skal du få

Vores hus er i to etager... rigtig træls for vi bruger egentlig ikke de 50-60 kvm vi har ovenpå til andet end at sove i  Derfor har Kristian et legeværelse nedenunder.

De første 3 billeder er fra hans legeværelse... og er nok mest af alt et bevis på, at man kan ha nok så mange fine ideer, men når først der bliver bombarderet med legetøj er det squ svært at holde det stil rent  Når lillesøster kommer i legealderen skal det selvfølgelig laves om til et fælles legeværelse

De næste 2 billeder er fra vores lille mellemgang mellem soveværelse og Kristians værelse... her har han også lidt legetøj

De følgende 4 billeder er fra hans soveværelse...

Og de sidste 4 billeder er fra hvad der engang skal blive til lillesøsters værelse... det er overhovedet ikke færdig endnu og er mest af alt bare et værelse for opbevaring af baby ting lige pt  Værelset er ikke så stort... men vi prioterer at bruge et værelse som legeværelse... og vi forventer ikke at skulle bo her i mange år endnu, så jeg tror aldrig hun vil bruge værelset til andet end at sove på

Skønne værelser

Elsker symetrien i værelset på billede nr. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.