Casper update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Lise

På opfordring fra BM kaster jeg mig ud i det

Måske er der ikke kommet en update og billeder tidligere, fordi barnet bare er nemt, og han sover hele tiden. Og det er jo ikke sjovt med billeder af et konstant sovende barn..

Nåmen, som nævnt - Casper er nem (So far!). Han sover det meste af døgnet, beder om mad ca hver tredje time, skider ca 3-4 gange i døgnet som han skal, og han tager fint på i vægt. Hans navle er blevet pæn, der er ingen trøske, arp, skoldkopper - men hans højre øje væsker en del. Men det er vist bare noget med en tårekanal. Der er ingen bekymringer indtil videre, og han er egentlig bare sød Og absolut kys-værdig! Og Simon er en stolt storebror, og han har taget det hele såååååe flot!

Så indtil videre er der ikke meget at fortælle, men i kan da få lidt billedspam. Det er her fra påsken, da det er de billeder der ligger på mine forældres computer.

Og så er der lige lidt problemer med computeren - billeder er på vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Lise

Her er lidt af lille Casper, et enkelt af en ryg med skoldkopper, og Simon med nogle gule briller..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Tut

Han er da bare for LÆKKER Lise...

Super skøn.

Synes du at han ligner Simon som lille?

Knus Mette

Anmeld

2. april 2010

Anja

Han ser rigtig dejlig ud!  Synes da det ser ud til, at han og Simon har samme næse, eller snyder billederne?

Anmeld

2. april 2010

Lise

Tak

Ja, han ligner Simon rigtig meget! Men faktisk havde Simon en "stikkontakt" som spæd, hvor Caspers næse er lidt pænere.. Simons har så rettet sig, så ligner de måske hinanden.

Han virker til at være et roligere barn. Har hele tiden haft det på fornemmelsen mens jeg var gravid, og indtil videre virker det sådan i hvert fald. Men måske er det bare mig der er roligere..

Her er Simon på ca samme alder som Casper er nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Susan1978

HVor er det nogle skønne billeder Lise.

Anmeld

3. april 2010

Millebasse

Dejligt at høre at alt går godt og sikke nogle skønne billeder

Anmeld

4. april 2010

birgittemarie

Ååååhr, hvor er han dejlig Lise og sikke nogle skønne billeder. Ikke mindst af cool Simon. Her er briller også blevet mystisk populære efter lillebrors ankomst...

Hvor rart at høre, han har det godt og er en nem lille størrelse. Nu du siger det, havde jeg egenligt også en klar fornemmelse af roligere barn gennem graviditeten og det har vist sig at holde stik.

Han er en lækkermås! Og allerede god til at lave ansigter.

Knus Birgitte

Anmeld

5. april 2010

Lena Maria Møller

nåå hvor er de bare søde begge to

Anmeld

5. april 2010

Tynen

Sikke en dejlig update! - Fedt at høre at det hele bare kører som det skal

Lækre billeder af et par skønne unger!
(Og mor, selvfølgelig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.