Løbecykel/Balancecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.839 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Chalala85

Nogen der har erfaring med dem?! Og hvilken en er bedst ifølge jer?!

Min batman bliver 3 her den 15/4 og vi ville gerne have en af gaverne blev sådan en cykel

Har forelsket mig lidt i træudgaverne, synes de er sådan retro fede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Dot D

Nogen der har erfaring med dem?! Og hvilken en er bedst ifølge jer?!

Min batman bliver 3 her den 15/4 og vi ville gerne have en af gaverne blev sådan en cykel

Har forelsket mig lidt i træudgaverne, synes de er sådan retro fede.

De er bare generelt gode, både for motion og motorik Det vigtigste er at du finder en, han kan passe, det er ikke dem alle der kan reguleres lige meget i højden. Sophie har lige fået skruet pedallerne af en gammel cykel, fordi hun gerne ville have en løbecykel også, så kan vi passe højden ind ved at regulere sadlenHåber du finder en, og kan kun være enig, træudgaven er ret fed......

Anmeld

2. april 2010

Chalala85

Dot D skriver:

De er bare generelt gode, både for motion og motorik Det vigtigste er at du finder en, han kan passe, det er ikke dem alle der kan reguleres lige meget i højden. Sophie har lige fået skruet pedallerne af en gammel cykel, fordi hun gerne ville have en løbecykel også, så kan vi passe højden ind ved at regulere sadlenHåber du finder en, og kan kun være enig, træudgaven er ret fed......

Ja jeg har også læst helt vildt meget positivt om dem og har fundet en fed en til 549kr, det synes jeg ikke er sådan helt vildt

Dejligt at høre hun benytter sin så meget og super smart lige at tage pedalerne af

Anmeld

2. april 2010

LinLin

David har en i træudgave - den er vi så glade for! Han er 3½ og bruger stadig den laveste indstilling (han er nok omkring 98 cm høj)

Vi købte den her - der er mange forskellige /p>

http://swingcar.dk/loebecykel/trae_loebecykler_63_da/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Chalala85

Mor til David skriver:

David har en i træudgave - den er vi så glade for! Han er 3½ og bruger stadig den laveste indstilling (han er nok omkring 98 cm høj)

Vi købte den her - der er mange forskellige /p>

http://swingcar.dk/loebecykel/trae_loebecykler_63_da/

Ahh den har jeg også luret på er nok faldet lidt for dem der ligner en cross eller hvor der er sådan politi look over dem hehe

Anmeld

2. april 2010

LinLin

Chalala85 skriver:

Ahh den har jeg også luret på er nok faldet lidt for dem der ligner en cross eller hvor der er sådan politi look over dem hehe

Det er i hvert fald en rigtigt god idé at give lidt ekstra for at der er sådan noget gummi på håndtagene - når den bliver lagt/smidt beskytter de!

Anmeld

2. april 2010

Chalala85

Mor til David skriver:

Det er i hvert fald en rigtigt god idé at give lidt ekstra for at der er sådan noget gummi på håndtagene - når den bliver lagt/smidt beskytter de!

Ja den tanke har jeg goså gjort mig. Jeg ville blive lidt øv hvis den gik hurtigt i stykker, og banditterne tænker jo ikke lige over det når de er midt i en herlig leg

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Min søn har denne cykel.... den er genial.
Han fik den da han blev 2 og allerede der kunne han bare fise afsted på den. Det giver jo en glæde som børnene ellers først får når de bliver store nok til en "rigtig" cykel.
Jeg er imponeret over hvor god han er til at holde balancen på den... så det holder virkelig at den styrker deres motorik.
Jeg kan dog blive i tvivl om den kan bruges helt indtil han er stor nok til at køre på en rigtig cykel... sadlen og styret kan godt nok reguleres, men den er lidt lille i det.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

Chalala85

Anne85 skriver:

Min søn har denne cykel.... den er genial.
Han fik den da han blev 2 og allerede der kunne han bare fise afsted på den. Det giver jo en glæde som børnene ellers først får når de bliver store nok til en "rigtig" cykel.
Jeg er imponeret over hvor god han er til at holde balancen på den... så det holder virkelig at den styrker deres motorik.
Jeg kan dog blive i tvivl om den kan bruges helt indtil han er stor nok til at køre på en rigtig cykel... sadlen og styret kan godt nok reguleres, men den er lidt lille i det.

Jeg har også kigget på den der Puke eller hvad den hedder hehe men den er ikke lige mig, kan bedre lide dem i træ og synes de ser ud til at kunne vokse lidt mere med aldren.

Det er super dejligt at høre han er så god til det, så satser jeg på det bliver en god gave

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Chalala85 skriver:

Jeg har også kigget på den der Puke eller hvad den hedder hehe men den er ikke lige mig, kan bedre lide dem i træ og synes de ser ud til at kunne vokse lidt mere med aldren.

Det er super dejligt at høre han er så god til det, så satser jeg på det bliver en god gave

Ja der er jo heldigvis et stort udvalg og nogen for enhver smag
Jeg synes puky er fed fordi den minder så meget om en "rigtig" cykel
Held og lykke med købet... jeg er sikekr på at han bliver super glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.