Var lige en tur forbi FG i dag pga. mindre liv. Er 29+6. Havde gået rundt om mig selv hele dagen og taget mod til mig. Vil jo nødig betragtes som en hystade. Men altså det er ikke mange puf lille myr har givet fra sig de sidste par dage, så panikken var ved at tage over, og har jo ingen mand ved min side der kan snakke mig to ro og fatning.
Blev mødt af den sødeste JM som kørte en strimmel alt i mens hun gav sig rigtig god tid til at snakke og spørge ind til en hel masse ting i forhold til graviditeten og det er være enlig vordende mor. Fik lettet hjertet og det føles skønt. Og sørme om ikke myret gav sig til at spjætte på livet løs i samme sekund ultralyden kom på, den lille laban, men sikken lettelse, og målingerne var heldigvis rigtig fine.
Da jeg skulle gå var hun meget opmærksom på om jeg nu var beroliget nok, og det synes jeg nu nok jeg var. Alligevel stak hun mig en lap med en tid til endnu en måling på søndag, ikke for at gøre mig urolig, som hun sagde, men for at jeg skulle føle mig helt tryg, og ikke rende rundt og være bekymret. Ved nu ikke om jeg synes det var helt nødvendigt, men vil da nødig afvise hendes gavmildhed.
Jamen sikken en venlighed. Stor hyldest til vores sundhedssystem når det viser sig fra den side - og så på en helligdag 
Ville ikke noget med dette indlæg andet end at dele min positive oplevelse.
Anmeld