hvad laver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

linemus

Jeg er lige blevet færdig med at se film. Tænk at være vågen så sent Kasper overgav sig til sofaen for længe siden og gik så i seng for lidt siden, men jeg måtte se slutningen. Så "Seven pounds" (Syv liv) med Will Smith - tudefilm - lige hvad jeg ku' bruge Og masser af chokolade, for jeg fik en KÆMPE kurv fyldt med de bedste lækkerier på arbejdet i går

Må hellere komme i seng også... Godnat de damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Bamme

linemus skriver:

Jeg er lige blevet færdig med at se film. Tænk at være vågen så sent Kasper overgav sig til sofaen for længe siden og gik så i seng for lidt siden, men jeg måtte se slutningen. Så "Seven pounds" (Syv liv) med Will Smith - tudefilm - lige hvad jeg ku' bruge Og masser af chokolade, for jeg fik en KÆMPE kurv fyldt med de bedste lækkerier på arbejdet i går

Må hellere komme i seng også... Godnat de damer!

G'nat!

Anmeld

2. april 2010

Susan1978

Jeg har bagt kagebunde lyse og chokolade og sat daimcreme på køl + lavet ananas-mango-papayamouse! Nu er det go nat. Skal på arbejde i morgen.

Anmeld

2. april 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Jeg har bagt kagebunde lyse og chokolade og sat daimcreme på køl + lavet ananas-mango-papayamouse! Nu er det go nat. Skal på arbejde i morgen.

Uhm, jeg har også bagt kage her til aften med henblik på en fance påskekage. Min bliver med drømmekagebunde, skildpaddecreme og ananamousse og så en masse kyllinger (eller hvor mange jeg nu lige når at lave). Hvordan har du lavet moussen? Jeg har aldrig prøvet ananasmoussen før, men fandt en opskrift herinde.

Anmeld

2. april 2010

Lise

Jeg plejer yngel  

Har været i Aalborg hos Mutti siden i søndags, mens manden og faderen min har lavet mig en dejlig terasse i Hvidovre.. De kom så til Aalborg igår aftes, og har nu taget størstebarnet med i skoven, mindstebarnet sover i slyngevuggen, moderen er lagt i blød i et badekar, og jeg nyder et roligt øjeblik her hos jer

Anmeld

2. april 2010

Marco2

påskefrokost påskefrokost påskefrokost … har ikke mindre en 3 styks …

Så har lige lidt tid her til formiddag inden vi skal være til den næste kl. 13.30

AG

Anmeld

2. april 2010

Susan1978

linemus skriver:

Uhm, jeg har også bagt kage her til aften med henblik på en fance påskekage. Min bliver med drømmekagebunde, skildpaddecreme og ananamousse og så en masse kyllinger (eller hvor mange jeg nu lige når at lave). Hvordan har du lavet moussen? Jeg har aldrig prøvet ananasmoussen før, men fandt en opskrift herinde.

fandt sådan en pose med frossen smoothie frugt som jeg bare brugte i stedet for hindbær i hindbær mouse opskriften.. jeg bruger den uden husblas.  Det smagte faktisk godt.. tror det er godt sammen med Chokoladekagen og daim creme.

Anmeld

2. april 2010

bette

MariaE skriver:

Ja, jamen det var vist forsinket amme hjerne

for han ringede og det lød sådan her:

- Hej Maria, det er dit arbejde, du ved der du får din løn fra.

- Jae, hvad så??

- er der ikke noget du har glemt???

- Nej, altså jeg har ikke andre vagter end dem jeg så jeg havde sidst jeg var der, og der sagde vagtplanen jeg først skulle arbejde torsdag nat.

-

Aha, nå jamen er det ikke torsdag i dag måske????

- Eh... FUCK FUCK FUCK, ej for satan, det må du sgu undskylde, tankemæssigt er det sgu stadig tirsdag for mig. EJ, eh.... Jeg kommer nu, kan være der om 1 time.

_- Godt for dagtvagten vil altså gerne hjme så du er temmeligt savnet.

- Eh, ja, jeg skal lige kvadre en pandekage og skifte tøj så kører jeg

Og ja, jeg hoppede så i tøjet og fløj ned og købte kage til dem alle så nu er jeg vist ok igen.

Men ja, pinligt.

hahahaha maria... kæft det der er klasse... LOL

lige hvad jeg havde brug for... en ORDENTLIG griner..

Anmeld

2. april 2010

bette

MariaE skriver:

Ja, jamen det var vist forsinket amme hjerne

for han ringede og det lød sådan her:

- Hej Maria, det er dit arbejde, du ved der du får din løn fra.

- Jae, hvad så??

- er der ikke noget du har glemt???

- Nej, altså jeg har ikke andre vagter end dem jeg så jeg havde sidst jeg var der, og der sagde vagtplanen jeg først skulle arbejde torsdag nat.

-

Aha, nå jamen er det ikke torsdag i dag måske????

- Eh... FUCK FUCK FUCK, ej for satan, det må du sgu undskylde, tankemæssigt er det sgu stadig tirsdag for mig. EJ, eh.... Jeg kommer nu, kan være der om 1 time.

_- Godt for dagtvagten vil altså gerne hjme så du er temmeligt savnet.

- Eh, ja, jeg skal lige kvadre en pandekage og skifte tøj så kører jeg

Og ja, jeg hoppede så i tøjet og fløj ned og købte kage til dem alle så nu er jeg vist ok igen.

Men ja, pinligt.

hahahaha maria... kæft det der er klasse... LOL

lige hvad jeg havde brug for... en ORDENTLIG griner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.