Milka skriver:
næ, altså, normalt er jeg glad for min reklusetilværelse fordi den falder mig naturligt, og normalt synes jeg ikke jeg lider nogen afsavn. men har lige set i kalenderen at det er ved at være pms-tid så måske er jeg lidt ekstra sensitiv?
og nej, det er ikke en dame jeg mangler. jeg ved ikke hvad jeg mangler. mangler jeg noget? jeg hader bare det der med at man (jeg) bliver lidt misundelig på noget som jeg i bund og grund hverken kan sætte mig ind i, tror på eller ønsker.
ja, det kan jeg så godt forstå. før jeg mødte Søren var jeg mega mega single i fire år, og jeg synes absolut heller ikke jeg manglede nogen. og det gjorde jeg heller ikke! jeg kan virkelig godt lide at være alene og den eneste grund til at det fungerer med Søren er, at jeg får så meget alenetid som jeg gør. nu kommer mine søskende i tre dage og selvom jeg glæder mig, så blir jeg også altid så irriteret lige inden sådan nogle besøg, for jeg GIDER ikke rigtig se på nogen i 3 hele dage (måske lige udover Carla).
det er sikkert pms'en der driller. jeg havde graviditetskuller igår, hvor jeg brød ud i vild gråd fordi Søren sagde, han ikke gad at jeg skulle falde i søvn på hans bryst den aften (den perfekte stilling for mig, da jeg ellers får ondt i maven om natten af min sovestilling) fordi han får ondt i ryggen af det. suk. nogle gange er man bare lidt ustabil og så slår underlige ting en af pinden.
nogle gange ser græsset grønnere ud på den anden side, men når man så lige får nærstuderet det, så opdager man, at det kan godt være det gror bedre derovre, men i ens egen græsplet har man blomster og sommerfugle og alle mulige dejlige ting, som man ikke ville bytte for en trimmet plæne for alt i verden!
Anmeld