mærkelig type (mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Milka

er bare i et nederen humør for tiden

hvad er jeg for en mærkelig rekluseagtig type? hvad bruger jeg mine lange stille aftener på? andet end at tulle rundt i hjemmet og lave gamle sikringsskabe om til blomstervaser (som jeg lige har gjort).

jeg bilder mig selv ind at jeg nyder min ensomhed men i virkeligheden er jeg lidt ... hmm ... ensom.

problemet er at jeg synes at mænd er nogen mærkelige nogle og jeg kan i al ærlighed ikke se hvad jeg skal bruge en til. jeg har hele tre venner lige nu med hidsige kæresteproblemer som ringer og skriver hele tiden med alle deres komplicerede følelser. og jeg tænker bare: godt det ikke er mig.

i eftermiddags fik jeg så uventet besøg af min kusine og hendes kæreste. de skal giftes i maj. et rigtig, rigtig sødt par, tydeligvis meget harmoniske. de var så søde med pigerne og tumlede og fjollede og legede med dem og jeg kunne kun, med stik i hjertet, sidde og se på den lille far-mor-børn-familie som jeg ikke har.

suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Barbamama

Åh søde Camilla.... Jeg kan godt huske den følelse. Man er GLAD for at man ikke har en at skulle diskutere alting med og at man bare kan bestemme selv når man hører andre og deres problemer, men når man ser andre der har det godt sammen gør det ondt og man savner selv en at dele det hele med.... En eller anden dag Camilla så dukker din drømmemand også op og så vil du også have dage hvor han er dybt åndssvag, men stadig dejlig. Og indtil videre har du da HELDIGVIS dine dejlige bøtter til at underholde dig og give dig kærlighed (selvom jeg godt ved det ikke er det samme, men i det mindste er du da ikke HELT alene.)

Anmeld

1. april 2010

oo

skal jeg forstå det sådan, at du har det skidt med din reklusetilværelse? for det er jo skidt. eller...ensomt om ikke andet...

jeg er jo selv sådan én, men jeg har naturligvis Søren som jeg lige kan få stillet mit sociale behov ved når det melder sig. men hvis du ikke rigtig gider en mand, hvad er det så du mangler? en dame??

Anmeld

1. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

skal jeg forstå det sådan, at du har det skidt med din reklusetilværelse? for det er jo skidt. eller...ensomt om ikke andet...

jeg er jo selv sådan én, men jeg har naturligvis Søren som jeg lige kan få stillet mit sociale behov ved når det melder sig. men hvis du ikke rigtig gider en mand, hvad er det så du mangler? en dame??

næ, altså, normalt er jeg glad for min reklusetilværelse fordi den falder mig naturligt, og normalt synes jeg ikke jeg lider nogen afsavn. men har lige set i kalenderen at det er ved at være pms-tid så måske er jeg lidt ekstra sensitiv?

og nej, det er ikke en dame jeg mangler. jeg ved ikke hvad jeg mangler. mangler jeg noget? jeg hader bare det der med at man (jeg) bliver lidt misundelig på noget som jeg i bund og grund hverken kan sætte mig ind i, tror på eller ønsker.

Anmeld

1. april 2010

oo

Milka skriver:

næ, altså, normalt er jeg glad for min reklusetilværelse fordi den falder mig naturligt, og normalt synes jeg ikke jeg lider nogen afsavn. men har lige set i kalenderen at det er ved at være pms-tid så måske er jeg lidt ekstra sensitiv?

og nej, det er ikke en dame jeg mangler. jeg ved ikke hvad jeg mangler. mangler jeg noget? jeg hader bare det der med at man (jeg) bliver lidt misundelig på noget som jeg i bund og grund hverken kan sætte mig ind i, tror på eller ønsker.

ja, det kan jeg så godt forstå. før jeg mødte Søren var jeg mega mega single i fire år, og jeg synes absolut heller ikke jeg manglede nogen. og det gjorde jeg heller ikke! jeg kan virkelig godt lide at være alene og den eneste grund til at det fungerer med Søren er, at jeg får så meget alenetid som jeg gør. nu kommer mine søskende i tre dage og selvom jeg glæder mig, så blir jeg også altid så irriteret lige inden sådan nogle besøg, for jeg GIDER ikke rigtig se på nogen i 3 hele dage (måske lige udover Carla).

det er sikkert pms'en der driller. jeg havde graviditetskuller igår, hvor jeg brød ud i vild gråd fordi Søren sagde, han ikke gad at jeg skulle falde i søvn på hans bryst den aften (den perfekte stilling for mig, da jeg ellers får ondt i maven om natten af min sovestilling) fordi han får ondt i ryggen af det. suk. nogle gange er man bare lidt ustabil og så slår underlige ting en af pinden.

nogle gange ser græsset grønnere ud på den anden side, men når man så lige får nærstuderet det, så opdager man, at det kan godt være det gror bedre derovre, men i ens egen græsplet har man blomster og sommerfugle og alle mulige dejlige ting, som man ikke ville bytte for en trimmet plæne for alt i verden!

Anmeld

1. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

ja, det kan jeg så godt forstå. før jeg mødte Søren var jeg mega mega single i fire år, og jeg synes absolut heller ikke jeg manglede nogen. og det gjorde jeg heller ikke! jeg kan virkelig godt lide at være alene og den eneste grund til at det fungerer med Søren er, at jeg får så meget alenetid som jeg gør. nu kommer mine søskende i tre dage og selvom jeg glæder mig, så blir jeg også altid så irriteret lige inden sådan nogle besøg, for jeg GIDER ikke rigtig se på nogen i 3 hele dage (måske lige udover Carla).

det er sikkert pms'en der driller. jeg havde graviditetskuller igår, hvor jeg brød ud i vild gråd fordi Søren sagde, han ikke gad at jeg skulle falde i søvn på hans bryst den aften (den perfekte stilling for mig, da jeg ellers får ondt i maven om natten af min sovestilling) fordi han får ondt i ryggen af det. suk. nogle gange er man bare lidt ustabil og så slår underlige ting en af pinden.

nogle gange ser græsset grønnere ud på den anden side, men når man så lige får nærstuderet det, så opdager man, at det kan godt være det gror bedre derovre, men i ens egen græsplet har man blomster og sommerfugle og alle mulige dejlige ting, som man ikke ville bytte for en trimmet plæne for alt i verden!

som du dog kan sige tingene

jeg skal også altid tage tilløb til at være sammen med andre mennesker og føler mig ofte rystet i min grundvold bagefter. 3 dage er lang tid, håber du overlever!

kan du forestille dig min profil på dating.dk: alenemor til tvillinger, så har i forvejen ingen tid til dig. når jeg så endelig har tid vil jeg gerne bruge størstedelen af den for mig selv. og når vi har sex skal det være i missionærstilling og med slukket lys

Anmeld

1. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

jeg skal også altid tage tilløb til at være sammen med andre mennesker og føler mig ofte rystet i min grundvold bagefter. 3 dage er lang tid, håber du overlever!

kan du forestille dig min profil på dating.dk: alenemor til tvillinger, så har i forvejen ingen tid til dig. når jeg så endelig har tid vil jeg gerne bruge størstedelen af den for mig selv. og når vi har sex skal det være i missionærstilling og med slukket lys

Åh,ha,ha,ha,du er altså bare for sjov

Nej,spøg til side,du får lige et kæmpe  fra mig,for har ikke rigtig andet at side,end der allerede er blevet sagt.

Anmeld

2. april 2010

oo

Milka skriver:

jo men...der findes en mand derude der drømmer om lige præcis det og dig - spørgsmålet er jo blot: drømmer du om ham?

Anmeld

2. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jo men...der findes en mand derude der drømmer om lige præcis det og dig - spørgsmålet er jo blot: drømmer du om ham?

nja, måske. jeg ved det ikke!

er du 12 uger i dag?? tillykke!! det er da en milepæl

Anmeld

2. april 2010

oo

Milka skriver:

nja, måske. jeg ved det ikke!

er du 12 uger i dag?? tillykke!! det er da en milepæl

jaaaa! det er en kæmpe milepæl  nu skal man bare igennem NF, som jeg naturligvis er dødstresset over. men hvis der er en baby og den er levende og har det godt på onsdag, så vil jeg forsøge at glæde mig lidt over hele situationen. Jeg har været så fuldkommen overbevist om, at det her projekt nok skulle gå galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.