Lille update på mindstemanden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Tynen

Jeg tog til vagtlæge i eftermiddags, da han stadig havde ekstremt tynd mave.

Dog havde han kun lavet (Eller strålet, fristes jeg til at skrive   ) 2 gange fra tidsrummet 7-13, men jeg bryder mig bare ikke om at det er så tyndt og bare står ud.
Desuden har han tabt sig et kilo siden fredag hvor jeg tilfældigvis vejede ham for sjov.

Fik at vide at han egentlig så ok ud, men skulle komme derind i morgen eller i aften hvis han stadig havde tynd mave.
Så skulle vi henvises til børneafdelingen med henblik på at få taget aff.prøver m.m.

Kryds lige fingre for at han snart stopper med at have så tynd mave.
Jeg magter virkelig ikke at skulle igennem alt det lige nu.

Men fremgang anes dog - Han har kun skidt 4 gange i dag i forhold til 11 gange i går   Yes sirs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

ka li ja

ååhhh jeg krydser fingre for den lille mand! vi ved selv hvor ondt i røven man får hvis man har dårlig mave og skal rende på toilet konstant. hvordan har sådan en lille fyr det så ikke...

Anmeld

1. april 2010

Kaufie

Godt det går bedre....

Du må jo sige til hvis vi skal lave en indsamling til ekstra bleer.....

Måske man kunne starte et kædebrev, hvor du skulle ende med at få 36 bleer af forskellige mærker ind af døren.....

Anmeld

1. april 2010

Tynen

Kaufie skriver:

Godt det går bedre....

Du må jo sige til hvis vi skal lave en indsamling til ekstra bleer.....

Måske man kunne starte et kædebrev, hvor du skulle ende med at få 36 bleer af forskellige mærker ind af døren.....

LOL!!!

I stedet for indsamling af bleer, ville jeg nu hellere oprette en udkastning af manden.
Han har fået "Den dødelige mandeinfluenza" så har ikke præsteret noget som helst i dag
Mænd!
Så ynkelige til tider...

Anmeld

1. april 2010

Joan ( Smallie )

Åhh hvor er det træls for jer. Jeg  for det bliver meget bedre med ham meget hurtig. Og husk nu hvis du skal have skum klude siger du bare til for har vildt mange

Men for hulan i har godt nok fortjent nogen medgang nu.

Joan

Anmeld

1. april 2010

Kaufie

Loool Joan - skumklude....skulle de hjælpe på MANDEFLU??

Share the wisdom.....

Anmeld

1. april 2010

Muffinmus

Krydser fingre for at der er fremgang indtil i morgen så i slipper for endnu en køretur....

OG sommerhuset!!!!!

Anmeld

1. april 2010

birgittemarie

Føj for den altså! Håber virkelig, at han bliver rask lige med det samme, for det må da være frygteligt for både dig og ham. Lille mus.

God bedring - også til manden

Knus Birgitte

Anmeld

2. april 2010

linemus

Øv altså. Håber den bette mus har det bedre lynendes snart, så du ikke behøver skulle på sygehuset med ham. Jeg kan fornemme, at du trænger til en bleskift-pause.

Strålet - ha ha. Husker tydeligt dengang Nanna/Signe "strålede lort" fra puslebordet og 2 meter over på den anden siden af gangen i alt det RENE vasketøj

Line

PS. Håber manden overlever

Anmeld

2. april 2010

Lise

For helvete, stakkels barn! Har han det bedre?

Hvad sker der med at mænd altid skal lægge sig syge på de mest ubelejlige tidspunkter? Christian lagde sig med halsbetændelse da Casper var en uge gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.