Neglebidning...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.124 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2010

forår

hej

Jeg bider negle helt sindsygt, og er mega træt af det....men jeg kan ikke finde ud af at stoppe!

Er der nogen der har nogen gode råd eller tips til hvordan jeg kan stoppe.

Og det der GO NEGL fra apoteket dur ikke hos mig

Hilsen

Dea(med de grimmeste fingre EVER)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Louisesam

Hej Dea,

Jeg ved udmærket hvordan du har det! Jeg har også selv bidt negle siden jeg var lille... men er ved at være ovre det HELDIGVIS!! Jeg synes det er noget af det pinligste (no offence) at have nedbidte og grimme fingernegle, da det ikke er særlig feminint overhovedet!

Jeg ved egentlig ikke hvordan jeg stoppede... jeg tror det var med tiden, at jeg bare fik nok... og så havd ejeg én gang endelig fået dem bare en liiilllle smule lange, men så knækkede én negl og så begyndte det forfra... men da jeg først havde fået "smag for" at have lange negle kom det i perioder igen, hvor jeg kunne lade være... når først de var blevet bare lidt lange! Og de gode perioder med lange negle bliver længere og længere - ligesom neglene, haha

Jeg tror heller ikke på de der hjælpemidler "Go negl" osv. Jeg tror bare at du en dag vil det nok, og så kommer det stille og roligt! Held & lykke med det

Anmeld

7. april 2010

MaleneG

Altså det der hjalp for mig i tidernes morgen, var at tænke på at jeg slikkede på et toilet hvergang jeg stak de små beskidte negle ind i munden, for uanset hvor mange gange man vasker fingre, så sidder der altså skidt og møg under neglene, vi render jo ikke rundt med en negle børste i håndtasken

Anmeld

7. april 2010

Munder

Hvad med at få sat kunstige negle på? Det vil jo give dig en periode, hvor du ikke kan komme til at bide.

Når de så bliver taget af, har dine egne negle jo haft en chance for at vokse lidt, og så er det måske nemmere at lade dem være? (måske kræver det nogle omgange kunstige negle, men det kunne jo være det ændrede dine vaner)

Har selv bidt rigtig meget negle som børn, men stoppede som teenager. Kan faktisk ikke huske hvordan jeg stoppede...hmmm måske er jeg ved at blive gammel

hilsen Dorte

Anmeld

7. april 2010

Soap

Jeg tænker også at få lavet nogle rigtig flotte negle som du ikke kan nænne at bide i 

Anmeld

7. april 2010

kimfrit

forår skriver:

hej

Jeg bider negle helt sindsygt, og er mega træt af det....men jeg kan ikke finde ud af at stoppe!

Er der nogen der har nogen gode råd eller tips til hvordan jeg kan stoppe.

Og det der GO NEGL fra apoteket dur ikke hos mig

Hilsen

Dea(med de grimmeste fingre EVER)

Jeg begyndte for 5 års siden at få lavet negle, kunstig. Og de gange jeg ikke har haft negle på, har det virkelig hjulpet, plus at de ser pæne ud, mens de vokse ud indeunder 

Og så er det jo bare med at holde dem, når du kunstige negle ikke er der mere

Anmeld

7. april 2010

mullesmith2

Det er ligeså svært som slankekur, det handler om diciplin og vedholdenhed  Du skal bare lade være det er det eneste der hjælper hehe Det er ik særlig hjælpsomt men virker med garanti bare at holde direkte op fra nu af og så file negle når de begynder at blive lidt længere.

Anmeld

7. april 2010

Mettemus

Jeg bed negle da jeg var lille, men stoppede da en mand sagde til mig at det var grimt og at jeg ALDRIG ville blive gift hvis jeg blev ved... hold k*** hvor var jeg nem...

Mit råd er altså: stop eller du bliver aldrig gift

Eller: rygrad, rygrad, rygrad

Anmeld

7. april 2010

Unalisa

Jo det kender jeg sgu godt, det med at bide negle... Men, faktisk har jeg ikke bidt negle siden jeg fik min søn, mærkelig nok, ved jeg ikke hvorfor men jeg stoppede pludselig.... måske har jeg ikke tid til det mere jeg tænkte faktisk over det i dag, men kan ikke komme på hvorfor jeg holdt op, men er super glad for at jeg er holdt op, nu føler jeg mine fingre er over-lækre

Anmeld

7. april 2010

forår

Tak de damer for de forskellige råd

Den med de kunstige negle, den har jeg prøvet og det virker...men det er bare en mega dyr hobby!

Tja og det ville sikkert være lettere at holde op, hvis der var en her som sagde STOP når jeg gik igang...men sådan er det jo ikke...så der er vist ikke andet for end at finde et sted hvor jeg kan købe en rygrad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.