Vi har fundet navn til lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

MinWilliam

Super sødt navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Sara.

Mor til David skriver:

Han skal hedde:  A d a m

Synes selv det passer fantastisk sammen med David!

Ja det passer da rigtig godt sammen....

Synes også Adam er rigtig flot!

Herhjemme blir det en Mai eller Nor.... Men Lærke kan dog ikke sige Nor, men regner med det kommer... hun udtaler det (desværre) Lort... og ikke med vilje.

Anmeld

2. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mor til David skriver:

Det er nemlig et rigtigt godt navn! Ikke sødt! Han skal være SEJ! Hehe

Godt det ikke var en pige, så jeg var nødt til at kalde hende Rachel (hvis jeg skulle følge Jer)

Ja, godt det blev en dreng siger jeg så bare.... Når jeg siger navnet "Rachel", er det ikke pæne tanker jeg får i hovedet, ha ha.

Nu var det ikke meningen herhjemme at vi skulle være en årgang 0 efterligning - det er meget tilfældigt at begge navne, er de samme som i programmet. Kommer nr. 3 på et senere tidspunkt - og bliver det endnu engang en pige, så bryder vi cirklen med navnet Alberte (uha, det er sødt)

Anmeld

2. april 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Ja, godt det blev en dreng siger jeg så bare.... Når jeg siger navnet "Rachel", er det ikke pæne tanker jeg får i hovedet, ha ha.

Nu var det ikke meningen herhjemme at vi skulle være en årgang 0 efterligning - det er meget tilfældigt at begge navne, er de samme som i programmet. Kommer nr. 3 på et senere tidspunkt - og bliver det endnu engang en pige, så bryder vi cirklen med navnet Alberte (uha, det er sødt)

Hehe... Regnede heller ikke med det bare var for efterligne! De passer så fint sammen!

Men husk han skal hedde Rasmus, hvis det er en dreng

Anmeld

2. april 2010

LinLin

lærkes_mor skriver:

Ja det passer da rigtig godt sammen....

Synes også Adam er rigtig flot!

Herhjemme blir det en Mai eller Nor.... Men Lærke kan dog ikke sige Nor, men regner med det kommer... hun udtaler det (desværre) Lort... og ikke med vilje.

Det kommer nok! - fine navne begge to!

Min lillebror kaldte mig Ninja i laaang tid - jeg hedder Linda

Anmeld

2. april 2010

LinLin

Dorthemuzz skriver:

Super sødt navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.