Ja synes lige jeg ville skrive lidt om os. Vi har jo selvfølgelig været til 1 års undersøgelse, og det gik bare fint. Viktor var ca 75 cm og vejede 11 kg, så efter skalaerne var en lidt kortere og lidt tykkere end gennemsnittet
. Viktor går nu rundt om bordet og har enkelte gange prøvet at slippe men tør så alligevel ikke. Han går også afsted med sin gåvogn nu. Her på det sidst er han begyndt at prøve forskellige måde at komme frem over gulvet på, bla. på hænder og føder og på numsen. Vi har også fået afvide at Viktor er klar til DP og vi har allerede fået tilbud om en plads pr 1 maj. Vi skal ud og se hende i næste uge regner vi med. Det bliver lidt mærkeligt at sender ham afsted, når vi har haft hinanden hele dagen i over 1 år. Men jeg glæder mig nu også, både til at starte på arbejde, men også på hans vejne. Jeg tror det bliver godt for ham at komme ud blandt andre børn.
Vi har også været afsted til kontrol på sygehuset og det gik bare fantastisk. Hans iltmætning lå på 87, hvilket er meget højt for Viktor og han voksede bare som han skulle. Så nu ville de ikke se os igen før om 1 år. Det er bare så dejligt, men også vildt skræmende, vi har jo gået til kontrold mindst hver 3 mdr, så det er jo pludselig længe at vente. Men det er bare så dejligt at han har det så godt vi ikke skal komme hele tiden.
Nåh det blev meget om os, hihi.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld