(februar) Lille opdate om os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Moar'en

Ja synes lige jeg ville skrive lidt om os. Vi har jo selvfølgelig været til 1 års undersøgelse, og det gik bare fint. Viktor var ca 75 cm og vejede 11 kg, så efter skalaerne var en lidt kortere og lidt tykkere end gennemsnittet. Viktor går nu rundt om bordet og har enkelte gange prøvet at slippe men tør så alligevel ikke. Han går også afsted med sin gåvogn nu. Her på det sidst er han begyndt at prøve forskellige måde at komme frem over gulvet på, bla. på hænder og føder og på numsen.  Vi har også fået afvide at Viktor er klar til DP og vi har allerede fået tilbud om en plads pr 1 maj. Vi skal ud og se hende i næste uge regner vi med. Det bliver lidt mærkeligt at sender ham afsted, når vi har haft hinanden hele dagen i over 1 år. Men jeg glæder mig nu også, både til at starte på arbejde, men også på hans vejne. Jeg tror det bliver godt for ham at komme ud blandt andre børn.

Vi har også været afsted til kontrol på sygehuset og det gik bare fantastisk. Hans iltmætning lå på 87, hvilket er meget højt for Viktor og han voksede bare som han skulle. Så nu ville de ikke se os igen før om 1 år. Det er bare så dejligt, men også vildt skræmende, vi har jo gået til kontrold mindst hver 3 mdr, så det er jo pludselig længe at vente. Men det er bare så dejligt at han har det så godt vi ikke skal komme hele tiden.

Nåh det blev meget om os, hihi.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

MoarViborg

Sikke en dejlig update og skøøønt billede!!   Det lyder jo til at alt bare er som det skal være!

Hvor er det dejligt at et også gik godt til kontrol på sygehuset! Han er da en fantastisk figther ham Viktor! Men kan godt forstå at et år er lang tid at vente til næste kontrol, når nu I har været afsted så ofte indtil nu! Men jo heldigvis et godt tegn!

Håber dagplejemoderen viser sig at være sød og dygtig

Knus og god påske

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

MoarViborg skriver:

Sikke en dejlig update og skøøønt billede!!   Det lyder jo til at alt bare er som det skal være!

Hvor er det dejligt at et også gik godt til kontrol på sygehuset! Han er da en fantastisk figther ham Viktor! Men kan godt forstå at et år er lang tid at vente til næste kontrol, når nu I har været afsted så ofte indtil nu! Men jo heldigvis et godt tegn!

Håber dagplejemoderen viser sig at være sød og dygtig

Knus og god påske

Mange tak

Ja jeg håber virkelig det er en go dagplejemor, men vi har fået afvide hun har været DP i mange år, så det må jo betyde lidt.

Super go' påske til jer også

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Ej hvor er det godt at høre det hele. Og spændende han snart skal i DP det skal han nok synes er super. 

Håber det en god DP i får jer. 

Mange Knus 

Anmeld

5. april 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Ej hvor er det godt at høre det hele. Og spændende han snart skal i DP det skal han nok synes er super. 

Håber det en god DP i får jer. 

Mange Knus 

Mange tark

Anmeld

6. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er super dejligt, at hører, at alt var som det skulle være  Fantastisk, at der er så lang tid til, at prinsen skal til kontrol igen

Det bliver spændende, hvad han siger til, at starte i dp - glæder mig til, at hører mere

Anmeld

7. april 2010

Misjelle

Sikke en dejlig opdatering og hvor ser han bare dejlig ud ... Det bliver daspændene at han skal til at starte i dagpleje. Der sker bare så meget med dem når de først kommer ud blandt andre børn

Anmeld

7. april 2010

Moar'en

Uhh så skal vi op og hilse på DP'en i morgen, jeg er bare vildt spændt.

Anmeld

8. april 2010

Misjelle

Moar'en skriver:

Uhh så skal vi op og hilse på DP'en i morgen, jeg er bare vildt spændt.

Gik det så godt?

Anmeld

8. april 2010

Moar'en

Misjelle skriver:

Gik det så godt?

Ja det gik bare super godt. jeg tror vi har fået en rigtig god DP. Vi var deroppe ca 1 time og Viktor var bare så tilfreds. Vi kunne sætte ham på gulvet og han sad bare og legede med de andre børn. På et tidspunkt tog hun ham op og gik ind ved siden af for at finde legetøj og han sagde ikke et pip til det. Hun er uddannet kok så hun bruger masser tid på at bage og lave mad med ungerne. Ude i haven har de deres egen lille grønsagshave som børnene selv er med til at plante. Ca. 100 meter derfra ligger legestuen og gæste dagplejen. Den DP vi få er meget obs på at hun ikke holder ferie samme tid som gæste dagplejerne, så det eneste tidspunkt han ikke kommer til at være hos en af de Dp'er han kender er vis de alle sammen er syge samtidig. I vinter perioden går de til babybongo 1 gang om ugen, og ellers er de ude og lege eller sammen med den anden DP på vejen. Og så var der bare den sødeste lille prinsesse på 2 år der oppe, klædt helt i lyserød og med krøllet hår, hun var bare helt vild med Viktor, fandt legetøj til ham og aede ham på hovedet og når han tabte sin sutteklud skyndte hun sig over for at give ham den igen. Lige nu har hun 2 "store" på næsten 3 år som begge skal til at i Bh, så kommer der 1 ny dreng på 10 mdr, så viktor og den lille pige der er der nu. Hvis Dp mener der ikke er det "store bævl" med at have Viktor kommer hun til at få 1 barn ekstra, men der bliver en prøve tid på 1 mdr, men jeg tror nu ikke det bliver et problem.

Hovsa det blev et langt svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.