TbCp skriver:
Han har en MEGET klar holdning til alkoholikere.... så det er svært at trænge igennem til ham.... tror slet ikke han kan sætte sig ind i hvordan jeg kan tænke på og savne sådan en mand...
Men jeg må gøre forsøget....
Uanset hvad så er det jo din far. Og tro rjeg kan tale fra Carsens synspunkt også. Emils farmor drikker jo. Og vil gøre alt for at EMil ikke ser hende, pga nogle ting der er sket imens vi har besøgt dem.
Nu er vi så gået fra hinanden og er så utrolig svært at skal acceptere at nu har jeg sgu ikke noget at sige.
Jeg har aldrig forstået hvorfor Frank forsvare osv, men er hans mor. Og jeg har ligesom måtte acceptere det. Ville heller ikke dengang have at han snakkede med hende fordi jeg hader alkoholikere og de er bare ikke gode med børn.
Nu er jeg kommet dertil hvor det er oki, men hun må på ingen måde være alene med Emil, og snakker ikke alene under samme tag, nej alene i et rum, der skal være en i rummet hele tiden.
MEn selvom alt det de rhar været har Emil fået lov at høre hendes stemme i tlf og set billed og hun har fået billeder af Emil over sms.
Og det er fordi jeg syntes stadig de skal vide hvem hinanden er. Og så pga Franks følelser. Og det er der Carsten skal ind og forstå at det måske er noget du kan have brug for og få hans støtte ved det.
Håber det gav mening. Men du skriver bare hvis det er.
Men jeg kan sætte mig 100% ind i hvordan Carsten har det, men jeg er selv nået langt med det og kan se det fra din side også fordi jeg har lært at se det fra Franks sidde.
Anmeld