Hvordan føles veer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Snuffler25

Ja er næsten nødt til at spørge hehe - er 38+4 uger henne, har termin søndag i næste uge - så er nok lidt meget opmærksom på min krop hele tiden lige nu Kan jo ske når som helst hihi.

Jeg har i nat og forrige nat, haft nogle timer hvor jeg ikke kunne sove. Den ene nat tror jeg det var pga lidt plukveer og generelt svært ved at finde god stilling at sove i. I nat var lillemanden i maven simpelthen så aktiv at jeg ikke kunne falde i søvn fra det

Men den nat hvor jeg TROR jeg oplevede plukveer, lå jeg og tænkte lidt på hvordan rigtige veer føles - kan det beskrives?

Glæder mig til der snart skal ske nooget, vil ha ham ud til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

starsofheaven

Snuffler25 skriver:

Ja er næsten nødt til at spørge hehe - er 38+4 uger henne, har termin søndag i næste uge - så er nok lidt meget opmærksom på min krop hele tiden lige nu Kan jo ske når som helst hihi.

Jeg har i nat og forrige nat, haft nogle timer hvor jeg ikke kunne sove. Den ene nat tror jeg det var pga lidt plukveer og generelt svært ved at finde god stilling at sove i. I nat var lillemanden i maven simpelthen så aktiv at jeg ikke kunne falde i søvn fra det

Men den nat hvor jeg TROR jeg oplevede plukveer, lå jeg og tænkte lidt på hvordan rigtige veer føles - kan det beskrives?

Glæder mig til der snart skal ske nooget, vil ha ham ud til os

hejsa, jeg vil sige at veer er svære at beskrive.. i hvert fald smerten.. og kan kun tale for mig selv jo.. jeg havde veer i 3 døgn inden jeg fødte og det startede med at jeg mistede slimproppen og så gik der ikke lang tid så kom veerne stille og roligt... det .begyndte at gøre ondt i lårene og så gik det op over halebenet.. følte det nev.. og det blev værre og værre...  og efter 3 døgn med veer på 7 min interval.. kom jeg på fødegangen.. og de veer var værst... men kan ikke beskrive det som sådan.. det forskellig fra kvinde til kvinde.. men kan kun sige at mine gjorde virkelig NAS! håber det hjalp en lille smule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.