Søger Rød bilsandkasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa søde pige:-)
Kan i ikke hjælpe med at fortælle hvor man kan købe en rød bilsandkasse?
Kan ikke finde en- og mangler den til terrassen nu her da vi ikke har græs endnu:s
Håber i kan hjælpe..
Knus Louise Vous- Astrid 25.03-09

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Agnete

Hej Louise. Jeg har set en helt rød i Toys r us sidste eller forrige år. nettorvet.dk har også (det er ikke den samme, som jeg så i Toys r us).

Håber det var hjælp nok

Knus fra Agnete

Anmeld

2. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Agnete skriver:

Hej Louise. Jeg har set en helt rød i Toys r us sidste eller forrige år. nettorvet.dk har også (det er ikke den samme, som jeg så i Toys r us).

Håber det var hjælp nok

Knus fra Agnete

så må jeg en tur derned. Problemet er at jem og fix plejer også at have dem. Men det er åbenbart kun en sæsonvare som sælges i efteråret- det forstår jeg så ikke helt meningen i..
Nettorvet har en, ja. Det er vidst den helt nye model. Men den er meget dyre end den anden..
Og jeg skal bare have en billig Så hvis den er brugt helt okay, bare den ser ordenlig ud

Anmeld

2. april 2010

KarinaIda

LouiseVous skriver:

Hejsa søde pige:-)
Kan i ikke hjælpe med at fortælle hvor man kan købe en rød bilsandkasse?
Kan ikke finde en- og mangler den til terrassen nu her da vi ikke har græs endnu:s
Håber i kan hjælpe..
Knus Louise Vous- Astrid 25.03-09

Blev vores ikke brugt af vores datter, kunne du købe den af os.... Vi fik den nemlig sidste år, og hun er bare ellevild med den!!

Anmeld

2. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

KarinaIda skriver:

Blev vores ikke brugt af vores datter, kunne du købe den af os.... Vi fik den nemlig sidste år, og hun er bare ellevild med den!!

øv, men vil dælme gerne tro den bliver brugt;o) Astrid er vild med at være ude for tiden- det er sq også vildt godt vejr, men hun har intet uden for. For der er ikke anlagt have endnu Så vil have sådan en til fliserne, så vi kan hygge og nyde vejret ude- altså når det ikke regner..

Anmeld

3. april 2010

KarinaIda

LouiseVous skriver:

øv, men vil dælme gerne tro den bliver brugt;o) Astrid er vild med at være ude for tiden- det er sq også vildt godt vejr, men hun har intet uden for. For der er ikke anlagt have endnu Så vil have sådan en til fliserne, så vi kan hygge og nyde vejret ude- altså når det ikke regner..

Det ligesom vores, den står også på fliserne!! og ida elsker og være ude, hun er tosset når hun ikke må komme ud!! Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.