Dåbsinvitation - Tut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Tynen

Fuck, hvor er det FEDT!!!

Nu hvor vi har afholdt barnedåb, må jeg gemme ideeen til invitation til fødselsdag.
Det er simpelthen genialt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

birgittemarie

Tusind tak alle sammen og man må selvfølgelig kopiere alt, man lyster Lise.

Og skal vi så ikke snart se den lille Casper og høre lidt om, hvordan det går?

Knus Birgitte

Anmeld

2. april 2010

linemus

Ja, den er bare genial Elsker også stjerne-kommentarerne!

Og han er sgu for lækker!!!

Anmeld

2. april 2010

birgittemarie

Tusind tak Line

Og nøj, hvor kan du bare glæde dig til at kramme spædbarn igen! Jeg er så spændt på, om det er en dreng eller en pige.

Knus Birgitte

Anmeld

2. april 2010

Tut

Den er super fin BM...

Jeg havde også stjerner med på min, men på min blev det for klemt synes jeg, men det er super flot på din

Nadi, selvfølgelig skal du lave en, jeg vil gerne lave den for dig, og så sende dig filen. Hvis du ikke vil kaste dig ud i det selv

Det samme gælder dig Lise

Anmeld

2. april 2010

Bamme

Super flot!!!

Hvordan er den lavet?

Og hvor skal den printes?

Anmeld

2. april 2010

birgittemarie

Tut skriver:

Den er super fin BM...

Jeg havde også stjerner med på min, men på min blev det for klemt synes jeg, men det er super flot på din

Nadi, selvfølgelig skal du lave en, jeg vil gerne lave den for dig, og så sende dig filen. Hvis du ikke vil kaste dig ud i det selv

Det samme gælder dig Lise

Manner, jeg fik også lavet mange forskellige versioner, før jeg fandt ud af, hvor stjerner og alting skulle anbringes.

Først lavede vi en Rumrejsen 2010 - år 0 - Dåben version, så en Agent 2009 - vanddåben og endte til sidst med en selvopfunden titel, der skulle være lidt ligesom Being John Malkowich. Det var egenligt tanken, at baggrunden skulle være en masse små Albert hoveder, men så havde jeg bare ikke mere tid, så nu blev det sådan. Planen er nemlig, at vi vil lave en lille film, der skal stå og køre til festen.

Anmeld

2. april 2010

birgittemarie

Bamme skriver:

Super flot!!!

Hvordan er den lavet?

Og hvor skal den printes?

Tak!

Den er lavet i Photoshop og jeg havde tænkt mig at printe den i kælderen. Men jeg har tænkt lidt på, at det kunne være cool at få lavet et enkelt plakatprint af den til at hænge op...

Anmeld

2. april 2010

Bamme

birgittemarie skriver:

Tak!

Den er lavet i Photoshop og jeg havde tænkt mig at printe den i kælderen. Men jeg har tænkt lidt på, at det kunne være cool at få lavet et enkelt plakatprint af den til at hænge op...

Hvad printer du den på?

Og ja, det kunne være super cool at hænge den op!

Anmeld

2. april 2010

birgittemarie

Bamme skriver:

Hvad printer du den på?

Og ja, det kunne være super cool at hænge den op!

Desværre har jeg printet den på almindeligt papir. Skulle have gjort det på noget karton eller fotopapir, men den skal bare afsted NU og resultatet er også blevet fint nok. Jeg har så klistret den fast på forsiden af et folde-ud-kort, om man så kan sige og så klistret print af invitation og ønskeseddel indeni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.