Barnets Bog, hvor fanden finder man den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Maiken85

Hej, jeg ved jeg er sent ude, for min bebs skal allerede døbes på søndag den 4., men er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe en barnets bog noget lignende den jeg selv har (den på billederne), altså med tyk forside, plads til at jeg kan skrive vægt og højde til min bebs er nogle år,hvem hans forældre, bedsteforældre, hilsner fra barnedåben, hvem der er faddere og plads til at jeg kan lime billeder ind..

for alle dem man fx kan købe ved pøger og papir og andre steder er sådan nogle tynde, kedelige, peterplys, blablabla...  og den bog kan de jo næsten kun bruge mens de er lille... min barnets bog står fremme på en hylde herhjemme, for synes ikke at den er grim... hvis jeg havde haft sådsan en som de sælger idag så havde den bestemt være blevet gemt væk et sted...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

MetteMTH

Hej. Du kan jo købe en noget ligende i en boghandel, kiggede selv på nogle den anden dag, der var også en hvor man bare kunne sætte billeder i. Hvis det altså er sådan en du leder efter.

mvh. Mette

Anmeld

1. april 2010

MetteMTH

Maiken85 skriver:

Hej, jeg ved jeg er sent ude, for min bebs skal allerede døbes på søndag den 4., men er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe en barnets bog noget lignende den jeg selv har (den på billederne), altså med tyk forside, plads til at jeg kan skrive vægt og højde til min bebs er nogle år,hvem hans forældre, bedsteforældre, hilsner fra barnedåben, hvem der er faddere og plads til at jeg kan lime billeder ind..

for alle dem man fx kan købe ved pøger og papir og andre steder er sådan nogle tynde, kedelige, peterplys, blablabla...  og den bog kan de jo næsten kun bruge mens de er lille... min barnets bog står fremme på en hylde herhjemme, for synes ikke at den er grim... hvis jeg havde haft sådsan en som de sælger idag så havde den bestemt være blevet gemt væk et sted...

forresten, tror du ikke man kan købe sådan en der ligner lidt den du har, hos en fotograf? Måske

Anmeld

1. april 2010

Maiken85

Mette88 skriver:

Hej. Du kan jo købe en noget ligende i en boghandel, kiggede selv på nogle den anden dag, der var også en hvor man bare kunne sætte billeder i. Hvis det altså er sådan en du leder efter.

mvh. Mette

Her omkring hvor jeg bor har de kun de der kedelige tynde nogle...

og ved ikke lige hvor vi har en fotograf her i nærheden...

og skal ikke kun være til billeder, der skal også kunne stå bedsteforældrenes, forældrenes og hans eget navn... plus hans vægt, og noget omkring hans barnedåb osv... men må vel undværre... for der er jo påske lukket alle steder nu

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Jeg har lige købt denne http://petitepeople.com/dan/product/2827/category/227/ den er virkelig virkelig fin....

Min datter er 2 1/2år men jeg måtte bare eje den selvom det var lidt sent at gå igang med den

Anmeld

1. april 2010

Maiken85

TbCp skriver:

Jeg har lige købt denne http://petitepeople.com/dan/product/2827/category/227/ den er virkelig virkelig fin....

Min datter er 2 1/2år men jeg måtte bare eje den selvom det var lidt sent at gå igang med den

synes bare den ser så baby-tutte-nuttet ud...
ejjj hvor er jeg kritisk

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Maiken85 skriver:

synes bare den ser så baby-tutte-nuttet ud...
ejjj hvor er jeg kritisk

Ja der er måske lidt "baby-tutte-nutte" over den
Men synes nu den er langt finere end alle de der Peter Plys osv bøger....

Den går op til 7 år og der kan tilføjes flere sider efterhånden..

Det var lige mit bud på en bog....

Anmeld

1. april 2010

Maiken85

TbCp skriver:

Ja der er måske lidt "baby-tutte-nutte" over den
Men synes nu den er langt finere end alle de der Peter Plys osv bøger....

Den går op til 7 år og der kan tilføjes flere sider efterhånden..

Det var lige mit bud på en bog....

men det er den mest lovende bog indtil videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.