..meget modsatte for tiden??
Stefanie er virkelig blevet frk. Modsat....lige meget hvad jeg siger eller gør, så mener hun lige det modsatte eller osse skulle tingene være modsat.....! Hun er osse begyndt at blive fræk og svarer igen....mor her er lige ved at få grå hår af det.....
.
Jeg syntes bare det er kommet her på det sidste...men jeg ved så osse én af veninderne i børnehaven er meget fræk..hun svarer osse igen, når jeg siger noget til Stefanie, så svarer veninden: nej hun skal ikke!!! Én dag måtte jeg sige til hende, at hun nok hellere måtte gå ind på stuen igen (jeg stod med Stefanie i garderoben på vej hjem), fordi det faktisk var mig der bestemt hvad Stefanie skulle nu. Så lappede hun ellers ind på stuen!! Den her pige er enebarn og forældrene tør ikke sige noget til hende!! Nå, men hun er nu alligevel en sød pige, men fræk når det tager hende!
Jeg er sikker på det har smittet af på Stefanie, men for pokker hun er blevet fræk...og det smitter selvfølgelig af på lillebror....den får ikke for lidt, når de bliver uvenner..."du er grim, du lugter ulækkert, du er en baby" osv.
.
Nå, men hvordan går det med jeres ??
Lone - som har sendt børnene i haven, da jeg blev træt af alle deres unoder...
..så gik farmand med og satte nye gynger op 
Anmeld