Sexet ingefær????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.897 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej alle I skønne cyberfolk
Jeg er i behandling med Cipralex for depression, "eneste" bivirkning har været nedsat evne til at få orgasme. Undskyld jeg er så direkte :$ Jeg bliver bare nødt til at fortælle jer, at jeg har fundet kuren mod det, nemlig INGEFÆR :D De sidste uger har jeg dagligt drukket ingefærdrik lavet af min kæreste (L), og pludselig vælter orgasmerne ned over mig :P
Knus og god fornøjelse fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2008

Jan9e D

Hej Tina.

Det lyder da skønt, men kunne men ikke lige få opskriften, ;). Det kunne jo være skønt at være klædt ordenligt på, når det skulle byde sig. Fo det der med orgasmer er noget af en sjældenhed hos mig, faktisk er det kun sket 2 gange. ( ummm lidt for mange detaljer ikke :$)

Kh Jannie

Anmeld

21. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Jannie
Mange detaljer generer aldrig mig, men jeg er nok også lidt for frisindet til manges temperament :$
Jeg har engang haft det som du beskriver. Jeg kunne først få noget ud af sex efter at have lært min egen krop grundigt at kende, ALENE, først derefter kunne jeg forklare min kæreste, hvad han skulle gøre. Nogen gange blokerer jeg også bare oppe i hovedet, og så kan jeg lige så godt droppe det. Jeg fik også massage nogle gange for at løsne kroppen op. Alt dette har du måske allerede prøvet, men det var hvad jeg lige kunne komme på. Kombineret med ingefær virker det måske (?) Det kunne da være fedt for dig :))
Knus Tina

Anmeld

21. januar 2008

Pia.

Hej Tina.

Det er bare helt fint med mig at du taler lige ud af posen, vi behøver vel ikke pakke noget ind ;)

Og hvor er det da skønt for dig at du har fundet en kur der igen kan give dig et fantastisk sexliv.
-for det er da ikke til at undvære... ( siger jeg som stadig er nyforelsket efter min mand var på skiferie:$ )

Måsker der er andre her inde der kan bruge din lille vidunder kur.... jeg kan dog springe let hen over den....*SS* :P

Knus Pia.

Anmeld

21. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Pia
Ihhhh det er altså så dejligt at høre om dig og din mand der stadig er forelskede (L)
Jeg kender så mange der går fra hinanden i øjeblikket, så vil hellere samle på succes-historier lige nu, selvom livet selvfølgelig også er charmerende, når det går op og ned 8D8(8D
Knus Tina

Anmeld

21. januar 2008

Pia.

Tak Tina....

Ja jeg kan kun sige det er virkelig skønt... vil sige vi også havde det godt inden han tog afsted, men en skiferie på 9 dage væk fra hinanden, det er vikeligt til at gøre alt godt....(L)

Vi sender små søde (lidt frække) beskeder til hinanden hele dagen og det er virklelig skønt...

Knus Pia, som vist lige har skrevet indlæg nr. 100 *S* - så er jeg jo kun 139 fra dig Tina :)) . . .

Anmeld

21. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Så skal jeg vist ud med nogle detaljer inden mit spg. :$ Før Jesse havde jeg ingen problemer med orgasme, men efter fødslen er det blevet en anelse svært at opnå. Tror i også at den vil hjælpe her? Det er nemlig ikke til at lave en quiky når man tager tid under opvarmningen.

Kram Jeanne

Anmeld

21. januar 2008

3rollinger

Hey, den opskrift vil jeg da ogsaa have.

Ikke fordi jeg ikke kan, men har hoert at grise har en halv times lange orgasmer og det maa da vaere maalet :D

Nej, pjat med mig. Men kan maa faa flere, bedre og laengere, saa skal jeg ikke vaere den der klager. Hvor kender Michael dog til saadan en drik, Tina?

Knus
Trine

Anmeld

21. januar 2008

Doktor Doolittle

HÆHÆ Michael påstår, han slet ikke kender til at ingefær virker på dén måde :P
Knus Tina

Anmeld

21. januar 2008

SaNiNa

hvordan laver han denne drik?

med vand eller?

Sanne Andersen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.