Mini-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Anonym trådstarter

Vil bare høre om nogen har erfaring med mini-piller? Påvirker de humøret, er de lige så sikre som alm. p-piller og tar de sex-lysten? Nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Diana...

Jeg mener de kun er 96% sikre.

Min læge vil ikke give mini piller til nogen af hendes patienter da der intet skal til før at der bliver rod i dem. det skal nemlig tages på samme tidspunkt hver dag. 

Men kender flere der har dem og er glade for dem. 

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Jeg fik dem efter fødslen.

Har aldrig haft problemer, af nogen art, med dem.
Man skal tage dem (meget præcist) på samme tidspunkt hver dag. Jeg satte bare min mobil til at bimle på samme tidspunkt hver dag, så huskede jeg det.

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Jeg har stort set altid spist mini p . Er glad for dem da de ikke påvirker humør, sexlyst el andet   Man får tilmed sin naturlige mens.  Jeg tager dem som alm p piller altså ikke på fast klokkeslet dagligt og de har beskyttet mig 100% indtil nu ,, Vil lige tilføje at jeg har MEGET nemt ved at blive gravid så det er ikke derfor de virker godt på mig .

Anmeld

1. april 2010

Anonym trådstarter

Muffi . skriver:

Jeg har stort set altid spist mini p . Er glad for dem da de ikke påvirker humør, sexlyst el andet   Man får tilmed sin naturlige mens.  Jeg tager dem som alm p piller altså ikke på fast klokkeslet dagligt og de har beskyttet mig 100% indtil nu ,, Vil lige tilføje at jeg har MEGET nemt ved at blive gravid så det er ikke derfor de virker godt på mig .

ok, det var nemlig en af mine store bekymringer, da jeg også har meget nemt ved at blive gravid, men rart at høre at de alligevel har været sikre for dig 

Anmeld

3. april 2010

Frejasmor

Jeg fik også mini piller og efter næsten 3 hele blister pakker, er jeg stoppet, for jeg havde min menustration i hele den periode  og var ved at blive sindsyg af det... (det var også dyrt i bind og tamponer)

Min læge sagde at det ikke er alle der kan fungere med minipiller..

Er nu stoppet med at amme så er begyndt på p-piller igen.. bare dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.