Pastasalat og frugtsalat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Ina33

Hjælppp skal bruge opskrift  på pastasalat og frugtsalat.

Pastasalaten havde jeg forstillet mig skulle indeholde pasta, pesto og pinjekerner og måske broccoli??

Frugtsalaten kan jeg egentlig godt selv lave en opskrift på, men måske nogle ligger inde med en helt fantastisk opskrift? Er det forresten ikke noget med at frugten skal dryppes med citron, for at det ikke bliver brunt?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

lululupo

når jeg laver pasta salat er det altid:

Pasta med pesto, rucola, cherrytomater, ristede pinjekerner, bacon, frisk mozerella samt sukkerærter- sådan elsker vi den her

Frugt salat laver jeg bare en råcreme og blander med de frugter vi nu engang har samt lidt hakket chokolade!!!!Det bliver spist samme dag, så det med brune farve sker ikk her!!!

Anmeld

1. april 2010

smokin

Loppe skriver:

Hjælppp skal bruge opskrift  på pastasalat og frugtsalat.

Pastasalaten havde jeg forstillet mig skulle indeholde pasta, pesto og pinjekerner og måske broccoli??

Frugtsalaten kan jeg egentlig godt selv lave en opskrift på, men måske nogle ligger inde med en helt fantastisk opskrift? Er det forresten ikke noget med at frugten skal dryppes med citron, for at det ikke bliver brunt?

Louise

Jeg putter altid lidt ristet bacon og kylling i - det elsker jeg med pesto

Anmeld

1. april 2010

smokin

lululupo skriver:

når jeg laver pasta salat er det altid:

Pasta med pesto, rucola, cherrytomater, ristede pinjekerner, bacon, frisk mozerella samt sukkerærter- sådan elsker vi den her

Frugt salat laver jeg bare en råcreme og blander med de frugter vi nu engang har samt lidt hakket chokolade!!!!Det bliver spist samme dag, så det med brune farve sker ikk her!!!

Sukkerærter muuuuuuuuuuuuuuuuuuums... 

Anmeld

1. april 2010

oo

jeg laver frugtsalat af dåsefrugt - det er lige en tand sødere, og så serverer jeg råcreme ved siden af (Karolines vanillecreme), så kan folk selv dosere. vigtig detalje er dog, at der skal bananer og hakket chokolade i frugten også

Anmeld

1. april 2010

smokin

Tjuhl skriver:

jeg laver frugtsalat af dåsefrugt - det er lige en tand sødere, og så serverer jeg råcreme ved siden af (Karolines vanillecreme), så kan folk selv dosere. vigtig detalje er dog, at der skal bananer og hakket chokolade i frugten også

mine tænder løber i vand - dumme trine!! Man må jo ikke sådan noget med sukkersyge - æææææææææææææv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.