(marts) 1 års undersøgelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2010

hc=k

Jeg var i mandags til 1 års undersøgelse med Kristopher og fik ham målt, vejet og tjekket, vi kunne ikke få ham vaccineret fordi han har MØB, men det skal han så d. 8 april.

Jeg havde fået afvide af min Dagplejemor at hun kunne se at Kridtopher ikke trives hjemme, at han er Motorisk langsom, at han er utryk omkring mennesker og at han har taget skade af at vi er flyttet sammen med hans far. DET ville jeg jo rigtig gerne snakke med lægen om fordi jeg da helt sikkert synes det var bedst med en fagmand og lægen tjekkede gerne Kristopher for det var da en vigtig sag.
Lægen kunne slet ikke fordtå at Min DP-mor havde udtalt sig sådan og mente bestemt ikke at der var noget galt med Kris. Han fungere lige som alle andre 1 årige sagde lægen og han er ikke bange eller på andre måder unormal. Lægen synes at jeg skulle skifte DP fordi hun ikke skal sige sådan til mig som hun har gjort. Jeg kommer jo til at tvivle på mine evner som mor og det er ikke det der er meningen.

Nu skal Kristopher til kontrol d. 8 april med hans hoste og så vaccineres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Diana...

Ej det var en da en godt nyhed var og JA jeg vil give lægen ret jeg synes bestemt os du skal skifte DP når hun snakker om noget hun ikke har forstand på! 

Anmeld

1. april 2010

N&J

Hold da op for en dp.. altså hvis der overhovedet var noget belæg i det, så skulle hun jo indkalde til et møde hvor I skulle snakke om de bekymringer der var, og så herefter kunne det, stod det meget slemt til, laves en indberetning.. en dp mor er ikke uddannet til at skulle drage sådanne konklusioner, hun kan have nogle observationer på et barns adfærd og gerne ville diskutere disse, men må ikke og skal ikke konkludere på dem, det har vi altså uddannet personale til, jeg ville ærligt talt skifte dp mor og så skrive en klage på hende, for det er bare ikke okey, prøv og tænk hvis jeg gik hen og sagde det til en forældre i vg eller børnehaven.. come on for en gangs uproffesionelisme.. 

Godt du fik talt med lægen.. men vær selvfølgelig opmærksom, selvfølgelig kan der være noget som ens barn måske skal have lidt støtte i eller man blot skal holde øje med, men det behøver ikke have en pind at gøre med jeres hjemmesituation, og ja børn udvikler sig meget forskelligt i forskellige tempo.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

1. april 2010

N&J

Hov og lige det til at være utryg omkring mennesker, jamen min datter var i en periode skrækslagen for mænd, alle typer, skulle det så være min skyld fordi jeg var alene, og noget jeg skulle få dårlig samvittighed over, selvfølgelig kan det at det lige er mænd være en refleksion af min situation, men alle børn kommer ind i en periode (nogle gange af flere omgange) hvor de bliver utryg ved mennesker der ikke er deres primære omsorgsgivere, men det er en fase i barnets udvikling og NORMALT.. bliver sku ked af på dine vejne at hun får dig til at tvivle på dine evner som mor, vi gør jo allesammen det bedste vi kan ud fra de forudsætninger vi har..  

Anmeld

1. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor stor var prinsen så? Hvad er MØB?

Jeg vil give de andre ret i, at du skal klage over dp eller i det hele taget skifte. Børn er forskellige og nogen er bare motorisk langsommere end andre. Lina er også motorisk langsom, men det betyder ikke, at hun ikke trives.

Kh. Katja

Anmeld

1. april 2010

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Hvor stor var prinsen så? Hvad er MØB?

Jeg vil give de andre ret i, at du skal klage over dp eller i det hele taget skifte. Børn er forskellige og nogen er bare motorisk langsommere end andre. Lina er også motorisk langsom, men det betyder ikke, at hun ikke trives.

Kh. Katja

Mellemøørebetændelse, tror jeg

Anmeld

1. april 2010

Moar'en

Som de andre skriver synes jeg du skal skrive en klage på hende, og evt skifte. Som Jane skriver er de uudannet og bør ikke drage sådanne konklusioner. Jeg ville nok ringe og tale med din dagplejepædagog som har "ansvaret" for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.