Tillykke til Idun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Fines mor

Stort tillykke som vist nok den sidste i gruppen;-) Jeg håber du får en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

lene

Stort tillykke til Idun med de 6 år, håber du får en dejlig dag

Anmeld

1. april 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Hjerteligt tillykke til Idun med fødselsdagen. 

Jeg håber hun får en rigtig dejlig dag med masser af gaver.

Anmeld

1. april 2010

Susan1978

juhuuu så blev det Iduns tur..

stort tillykke og er ret sikker på at mor og far har lavet den skønneste gave til dig, som de plejer. Glæder mig til at se billeder.

Anmeld

1. april 2010

karina1980

tillykke med dagen, vd du får en super dag sammen med mor og far

Anmeld

1. april 2010

Tina2

Også stort tillykke herfra det nordjyske, vi håber du får en super dejlig dag med masser af gaver og gæster

PS: Carina's Liva er den sidste, hun har d. 16. april

Anmeld

1. april 2010

Muslingen

Stort tillykke med fødselsdagen Idun. Håber du har haft en dejlig dag.

Kh Fie

Anmeld

1. april 2010

tumle81

Ja stort tillykke til Idun den skønne :-)

Det er en fantastisk dag at have fødselsdag ;-)

Knus Kathrina

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak tak tak Vi har haft en helt fantastisk dag

Naboerne til brunch, Idun havde så jo ialt  3 af sine venner med til brunch. Efter bruncen var vi 8 i biffen sammen (incl hendes venner,s om IKKE vidste at de skulel med og Idun vidste det heller ikke at de skulle med) og se 'Sådan træner du en drage' - i 3D endda

Det var en helt fantastisk film

Bagefter hos farmor og farfar, hvor vi havde inviteret gæster (væsenlig nemmere, for den ene oldemor er ikke mobil og farfar har jo svært ved at komme rundt, så derfor blev det der)... Så vi havde det STOOOOOOOORE bord med hjemmelavede burges NAM NAM

Hun har fået de SINDSYGESTE fede gaver En masse til hendes Lille Pus (altså storesøster bamsen), alt det dersens Belville lego fra os (som var helt vildt meget, da vi fik pakket det ud og vasket det) og de SINDSYGSTE fede rulleskøjter med sikkerhedsudstyr til. De er fra sportsbutikken, inliners med justerbar støvle fra str 32-37. De har bower hjul og bremse klods der kan skiftes og det hele. FULSTÆNDIG vildt, jeg har aldrig set noget lignene og de sidder KANON på hendes fod. - De har så også kostet en mindre formue, men kan jo så også bruges i nogen år - Og var både fra farmor, farfar, onkel og oldemor Hun var UBER lykkelig

Nu er vi lige kommet hjem. Idun snorksover og er mega stolt over at være 6 år!!!! og vi sidder lgie og stener inden vi skal sove...

- og ps!!! MIKKEL har da også efter Idun Han bliver jo 6 år på torsdag - og Liva den 16.

Anmeld

2. april 2010

JulieE

Ja, stort TILLYKKE til Idun! Dert lyder som hun har haft en rigtig god dag og nogle super lækre gaver hun har fået!!

Masser af fødselsdag fra

Julie, jacob og Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.