Dårlig samvittighed og selvværd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg lider nok kronisk af begge dele, og jeg hader det...

Men hvad kan man gøre, manden siger jævnligt at han intet kan klage over og alligevel føler jeg at jeg aldrig rækker til. I mit tidligere forhold fik jeg aldrig ros og skulle altid blive hjemme for han ville ikke ha mig med. Jeg ved godt at huset ikke kan være clean 24-7 når man både har børn og hund, men jeg får det så dårligt over jeg ikke lige har nået at støvsuge eller få lagt det tøj sammen som ligger på tørretumbleren.

Jeg er så ked af hvordan jeg ser ud og den måde jeg kan reagerer i forhold til børn og mand.. Jeg sidder altid herhjemme og kukker og snakker aldrig med nogen. Det er jo intet liv, Jeg mangler venner forvildt...

Hvad kan man gøre? Jeg er  virkelig ked af at skal smide sådan et indlæg for det er jo ikke det der er mest interessant.

Men jeg trænger bare for luft, sorry.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Muffinmus

årh ved du hvad, du er slet ikke alene. DEr sidder 10 kvinder herinde på baby mindst der har det lige som dig.

Nogle gange går alt bare op i hus, børn og job..og en selv kan man kigge længe efter, for spejlet undviger en så godt det kan:-)

Har selv gjort lidt for ikke at ende for dybt efter ungerne er kommet til verden. Købt lækkert tøj, gået til frisøren, går i g-streng selv om jeg synes ballerne hænger..alle 4...

Man skal hanke op i sig selv, men ikke på den kritiserende måde. Mere den der jeg VIL ikke ende som en BILKA mor agtige måde.NU gør jeg sgu noget...

OG selvfølgelig er du noget værd. Du er mor og kone og kvinde, du er et helt liv værd, men du skal også selv hjælpe lidt til med at få det op at køre.

Og er sikker på manden gerne vil se dig smile lidt mere, og at du har det bedre med dig selv gør en kæmpe forskel på et forhold.

Anmeld

31. marts 2010

BK

Anonym skriver:

Jeg lider nok kronisk af begge dele, og jeg hader det...

Men hvad kan man gøre, manden siger jævnligt at han intet kan klage over og alligevel føler jeg at jeg aldrig rækker til. I mit tidligere forhold fik jeg aldrig ros og skulle altid blive hjemme for han ville ikke ha mig med. Jeg ved godt at huset ikke kan være clean 24-7 når man både har børn og hund, men jeg får det så dårligt over jeg ikke lige har nået at støvsuge eller få lagt det tøj sammen som ligger på tørretumbleren.

Jeg er så ked af hvordan jeg ser ud og den måde jeg kan reagerer i forhold til børn og mand.. Jeg sidder altid herhjemme og kukker og snakker aldrig med nogen. Det er jo intet liv, Jeg mangler venner forvildt...

Hvad kan man gøre? Jeg er  virkelig ked af at skal smide sådan et indlæg for det er jo ikke det der er mest interessant.

Men jeg trænger bare for luft, sorry.

Jeg føler med dig... Nok mest af alt fordi jeg ved hvordan du har det...

Men jeg vil råde dig til at stole på din mand... Og ja jeg ville hellere end gerne være din veninde, men jeg bor jo evighedder fra alt og alle...

Anmeld

31. marts 2010

Louise mortil4

jeg er ked af du har det på den måde, jeg kender det alt for godt selv. Jeg har læst hva du har skrevet flere gange nu og vil gerne gi dig et ordentlig svar. Desværre er der nogen der kigger med som på ingen måde skal læse det jeg har at skrive, så du må nøjes med et kæmpe kram og en masse tanker her fra. Du er mere end velkommen til at skrive til mig, jeg vil gerne lytte til dig og være ven med dig

Louise

Anmeld

1. april 2010

ivfmarie

Det gør mig ondt at læse at du har det sådan. Det er nok ingen trøst, men jeg tror at der er mange der har det ligesådan.

Jeg kender godt følelsen, sådan har jeg også haft det - og kors hvor jeg svælgede i selvmelidenhed! Den eneste der kan gøre noget ved det er en selv... Så hvis det virkelig plager dig, så må du simpelthen tage fat i dig selv og vende bøtte.

MarieE skriver lige mine tanker, så jeg vil ikke gentage dem.

Det er svært, men hvis du ikke er tilfreds, så lav det om! Det er kun dig selv der er herre over hvordan du har det.

Marie - der sikkert lyder pissehellig. Men jeg ved hvad jeg snakker og - jeg har aldrig haft det så godt med mig selv om mit liv som jeg har det nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.