2 barnevogne - hvad er nu det for noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

smokin

Til alle de lækre kvinder der allerede har bebser:

Er det i alle vuggestuer/børnehaver at man har sin egen barnevogn med? Så dvs. man har 2 barnevogne eller hvordan?

KH
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Lullaby

Altså det er det i hvert fald her hos os. Vi har en Odder stående der hvor hun er om dagen og skal sove og en gammel slidt barnevogn herhjemme til weekenderne. For vi er så heldige at vi ikke skal slæbe den frem og tilbage denne gang, det skulle vi nemlig sidst og det var et gedemarked

Anmeld

31. marts 2010

smokin

MorpåSjælland skriver:

Altså det er det i hvert fald her hos os. Vi har en Odder stående der hvor hun er om dagen og skal sove og en gammel slidt barnevogn herhjemme til weekenderne. For vi er så heldige at vi ikke skal slæbe den frem og tilbage denne gang, det skulle vi nemlig sidst og det var et gedemarked

Okay det virker da lidt forvirrende, jeg håber da de har en god løsning på det der hvor Malou skal passes en dag. Og ellers så tænker jeg om man ikke skulle have den slidte i vuggestuen og den lækre derhjemme - har jo lige købt en spritny emmaljunga i læder....

Anmeld

31. marts 2010

smokin

- skriver:

Ikke alle steder...

I vuggestue her skal man ikke...

hvordan sover de så? I opstillet barnevogne eller soverum?

Anmeld

31. marts 2010

NinaNymannMadsen

jeg har kun en barnevogn men tager også bussen ud til den DP min datter går i da vi ikke bor længere væk der fra men langt nok til ikke at gå, og ikke har bil...

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Vi har kun 1 barnevogn og så får han den med i DP om mandagen og så står den der til om fredagen. og hvis vi så skal ud efter han er hentet bruger vi vores klapvogn.

Anmeld

31. marts 2010

smokin

- skriver:

Der er barnevogne der hører til og når de bliver 2 år må de ikke være spændt fast i sele mere så der kommer de ind og sover på madras.

Det mindes jeg også der er i den vuggestue hvor mine mindre søskende gik i, og det er den samme jeg håber på at Malou kan få plads i (men der er jo lang tid til). Men man ved jo aldrig om de har ændret procedure... det er jo 18 år siden de gik der

Anmeld

31. marts 2010

Mathilde

Vi fik stillet en til rådighed oppe ved vores dp fra kommunen, så vi ikke skulle ud og købe en ekstra...

Anmeld

31. marts 2010

Lullaby

Og ellers så tænker jeg om man ikke skulle have den slidte i vuggestuen og den lækre derhjemme - har jo lige købt en spritny emmaljunga i læder....

Jo men min begrundelse er at jeg ville have hun skulle have det bedste der hvor hun sov mest og den gamle herjemme som alligevel ikke kunne stå i læ og derfor ville blive udsat mest for regn og slud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.