Paw kastede op natten til søndag og kastede op lidt on/off henover dagen.
Han var selvfølgelig træt, irritabel og pyller og havde seriøs tynd, tynd mave.
Siden mandag har han fået seriøse pludselige skrigture - Han vil ikke have sutten, ikke ammes, vrider sig og skriger som spedalsk.
Det tager ca. mellem 5 og 10 minutter og så stopper han.
Det kommer både om natten og om dagen og jeg kan snart ikke hænge sammen mere.
Mandag kom han ikke af med noget, men siden i går er det bare væltet ud med tyndt gult snask ca. ½ time efter hvert måltid.
- og der er virkelig meget af det!
Han har "kun" haft 3 skrigture i dag, hvor det har været næsten hele tiden de andre dage, så måske er han i bedring??!
Har selvf. haft lægen indover i mandags, men det var "bare en virus".
I går kontaktede jeg dem igen, fordi jeg ikke bryder mig om at han får de skrigture - Han siger ellers aldrig et kvæk.
De troede at han havde mavekramper.
I dag startede ok - Men der skal godt nok ikke særlig meget til at han græder og derefter slår over i skrigturen.
Han har indtil videre overskidt sig selv, mig, tøj og deslige 5 gange siden kl. 7 i morges.
Hvad skal jeg stille op?
Hvor længe må de have så tynd mave?
Jeg er så bange for at han bliver dehydreret, får tarmslyng og andet gejl (Men det skyldes nok min manglende søvn)
Jeg er ved at køre helt ned nu!
Jeg kan slet ikke skelne hvad der er rigtigt og forkert efterhånden..
Jeg har selv haft den ledeste kvalme siden jeg gik i seng i går og trænger bare til ro og søvn.. Og gerne meget af det!
Savner Stella, som er afsat ved mormor og morfar, fordi Paw skriger hvis der er andre end mig der gør antegn til at holde ham.
Det er så frustrerende..
Der har godt nok ikke været særlig meget tid til hende fra min side af siden søndag 
- Og fandme om jeg ikke er løbet tør for bodyer, strømpebukser, stofbleer og vaskeklude.. Jeeeeez 
Please, hjælp en meget søvnunderskudsramt kvinde med masser af selvmedlidenhed... Og vasketøj 
Anmeld