Kage i flere lag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.642 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Jordbærpigen

Hvordan gør man det - altså hvis man vil lave en kage med fx. 2 eller 3 kager? Kan man lægge kagerne ovenpå hinanden eller SKAL man have en kageopstats eller hvad det hedder til dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

E.T

Du skal bruge en plade til at stille kagerne på i mellem lagene også skal der nogle pinde til at støtte det neden under

http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/stativer-opsatser-38/traepinde-30-cm-12-stk-804.html

eller

http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/stativer-opsatser-38/plastic-dowel-rods-4-stk-32-cm-5415.html?page=2

kunne ikke lige finde et billede af en plade

Anmeld

31. marts 2010

birgitte

Hej med dig! jeg har præsteret at lave kager i op til 3 lag hvor den nederste var 22 i omkreds og jeg havde bare almindelige papunderlag til kager jeg klippede til at passe præcis i størrelsen under hver kage. jeg havde på det tidspunkt ingen plastikrør liggende og valgte bare at understøtte med et par stænger lavet ud af sugerør Hi HI det fungerede fint   man må jo være opfindsom og du får nok svært ved at nå en bestilling over nettet lige til weekenden.

Rigtig god fornøjelse

Gitte

Anmeld

1. april 2010

Anasmor

Lige præcis... understøt med sugerør og pap som du selv klipper til. Jeg køber mit ved boghandleren, noget hvidt tykt noget af slagsen og det holder rigtigt godt

Hvis kagen er tung eller der er mere end 1 ovenpå, så klip et sugerør op på langs og stik det ned i et andet, så bliver det meget stabilt...

Anmeld

1. april 2010

ann-kristina

Tykt pap beklædt med staniol (det med papir på bagsiden) og så sugerør/trægrilspyd, så går det fint. Jeg har også lavet en stor kage uden at den faldt sammen

Anmeld

1. april 2010

Jordbærpigen

Super tak for de mange tips

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.