Helt fjollet (navn til spiren)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Anja

Ved godt, at det er vildt fjollet, men vi går jo og snakker om navne til den lille i maven og vi er bare slet ikke i nærheden af hinanden. Manden har lidt vundet kampen med de andre 3 ungers navne (ja, den første havde jeg jo af naturlige årsager ingen indflydelse på, men manden valgte også det navn).

Vi har disse pigenavne i oppe   - hvad synes I om dem?

Ella

Nora

Agnethe

De er skrevet i vilkårlig rækkefølge

Hvad angår drengenavne er det omend mere umuligt. Manden synes Konrad  - det er jeg ikke vild med. Jeg synes Aksel og det er manden ikke vild med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

bette

jeg synes da det er nogle søde pigenavne.. kan faktisk godt lide dem alle..

konrad er nu heller ikke min kop the.. og nok heller ikke aksel.. lidt for gammeldaus for mæ

Anmeld

31. marts 2010

Anja

Man må gerne komme med forslag til drengenavn, der passer lidt i stilen med Esther og Elias  - så ja, lidt gammeldaws

Anmeld

31. marts 2010

Kaufie

Hvis det skal være med E - så er Ellen også et sødt pigenavn i den der lidt gammeldaws stil.... Det hed min mormor - min morfar hed Ernst, men det er måske knap så sødt...(derfor tog vi hans mellemnavn til William)

Anmeld

31. marts 2010

Lise

Ella og Nora kan jeg godt lide.. Agnethe, hmm...ikke lige mig.

Konrad - tjo, meget sødt, men måske FOR sødt, til min smag. Kan bedre lide Aksel

Anmeld

31. marts 2010

Tut

Helt klar Ella af pigenavnene.

Hvis Nana var blevet en dreng ville jeg have at hun skulle have heddet Carl (efter Christian's morfar) synes det er et fedt navn.

Anmeld

31. marts 2010

Anja

Jeg er mest til Ella  - manden mest til Nora  - Agnethe var et forsøg på et kompromis.

Carl er også rigtigt godt, men vores efternavn er kun på 3 (TRE!) bogstaver, så et fornavn med en stavelse bliver lige lidt nok

Anmeld

31. marts 2010

Mie A

Ella  

Jeg kan godt huske at vi snakkede om det navn - og jeg synes  det er perfekt!

Anmeld

31. marts 2010

Muffinmus

Ella er KLAR favotir her, kunne jeg selv finde poå at bruge hvis jeg engang skal have en pige mere.

Hmm, hverken Konrad eller Aksel ligger på min top 1000....

Anmeld

31. marts 2010

BellaT

Kan bedst lide Ella eller Nora.

Har set at der er en bruger herinde med 3 drenge der hedder Lukas, Silas og Elias. Egentligt lidt sødt med så ens navne, selvom jeg ikke selv er tilhænger af at søskendenavne skal passe sammen.

Esther falder lidt udenfor, men sådan er det at være prinsessen i familien. Jonas, Elias og Silas... Eller Jonas, Elias og Lukas....

Bliver det en pige, så synes jeg bedst om Esther og Nora. Eller Ella. He He. Ej, ved det faktisk ikke.

Vi har vist endelig fundet navnet til vores pige. Det eneste navn vi begge kan lide, nemlig Isabell.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.